تیشرت تبلیغاتی لباس فرم

انواع دیگری از طراحی و چاپ تیشرت

ما در این مطلب می خواهیم مبجث مطلب قبلی را کامل تر کنیم و ببینیم چه گزینه های دیگری در مورد طراحی و چاپ تیشرت دارند و آن ها را برای شما توضیح دهیم که چه کاربردی دارند.

استایل و تصاویر

در این گزینه، شما باید به توان خلاقیت و هنری خود اعتماد کنید تا پیام‌ های خود را بروز دهید. سوال های پایین را که قبلا هم در موردش گفته ایم، فراموش نکنید:
• لوگوی برند شما چگونه است؟
• هدف شما در بازار چه کسانی هستند؟
• چرا در جستجوی طراحی یک تیشرت هستید؟

وقتی که کل این اطلاعات را در کنار هم قرارشان دهید، برای طراحی لباس خود آماده تصویرسازی هستید. برای مثال، به طراحی لباس دایناسوری نگاه کنید. این برند برای وسایل های کودکان است، پس فرم استایلشان هم به‌ تناسب آن جذاب و کارتونی است، تا برای بازار اهداف خود خاص باشد.

تایپوگرافی (حروف‌ نگاری)

از فونت‌ هایی که شما بیشتر انتخاب می‌ کنید، چیزهای بسیاری در مورد برند شما می‌ گویند. فونت‌ های Serif یا فونت ‌های اسکریپت، اسپرت یا کلاسیک تر به چشم می آیند، اما فونت‌ های Sans-serif طرح شما را جذاب تر می‌ کنند. لباس ها فرصتی بیشتر از کل بخش‌ های طراحی گرافیک به شما می ‌دهند تا با فونت‌ های نمایشی زیبا و جذاب بازی کنید، اما قابل خوانا بودن را هم باید در نظر بگیرید. اگر کلمه ها روی لباس برای ارتباط پیام شما جز چیزهای مهم هستند، اما مطمئن باشید که آن ‌ها با تایپوگرافی پیچیده و بهم  ریخته شده و در نظر گرفته نمی‌ شوند.

طرح‌ های بامزه در گزینه‌ های بیشتری هم وجود دارند:

 

تیشرت تبلیغانی لباس فرم

ظاهر و احساس لباس را می توان به گونه ای طراحی کنید که نسبت به یک لباس استاندارد تجاری، ایده آل تر و زیباتر به چشم بیایید. یادتان باشد لباسی که طراحی شده  روی بدن شما به صورت نمایش هست و نمای دیگری دارد.

هر بدن‌ هایی که همیشه لازم نیست که به‌ اندازه ای که مد نظر شماست متناسب نیستند. از جایی که نمی ‌دانید عدم تناسب بدن و لایه‌ های چربی که اضافه اند، کجای عکس شما دیده می شود، پس معمولا به طرح‌هایی که ساده و پیچیده نیستند فکر کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 10 =