کلاه زمستانه مردانه لباس فرم

همه اشتباهات مردانه در استایل های زمستانی

در فصل زمستان می توان از انواع استایل های زمستانی نتیجه گرفت تا قشنگ تر و خاص تر به چشم آییم. اما در این میانه باید حواسمان به اکثر اشتباهات نیز باشد. در زمستان، به دلیل تعداد بیشتر لباس هایی که به تن می کنیم و تنوع آنها نیز بیشتر می شود طبیعی هست، اما به همان نسبت امکان خطا در چطور پوشیدن آنها نیز زیاد می شود.

اگر باید و نبایدهای پوشیدن لباس های هر فصل را درست ندانیم و رعایت نکنیم، حتما جذابیت استایل خود را برای دیگران از دست خواهیم داد. در این مطلب می خواهیم به برخی از اشتباهاتی که آقایان در لباس پوشیدن می کنند، اشاره کنیم،  پس با ما همراه باشید.

اورکت ارزان

در روزهای سرد زمستان، اورکت یکی از لباس هایی است که به تعداد دفع هاب زیاد به تن خود می کنید، اما باید دقت کنید که این نوع لباس بیشتر از دیگر لباسهای شما، مانند تیشرت زیرش یا شلوار و کفش، به نظر می آید، در نتیجه نباید به دنبال اورکت های ارزان و کیفیت پایین باشید. علاوه بر این  اورکت تا کلی وقت برای شما می ماند، سپس اگر بهترین انتخاب را داشته باشد، هرگز از خریدتان پشیمان نمی شوید.

ریش نامرتب

طبق قانون مد و تمیزی، شما باید هر دو تا سه هفته موهای صورت خود را اصلاح کنید یا به آرایشگرتان بگویید تا این کار را برای شما انجام دهد. اگر هم این کار را نمی کنید یا مایل نیستید، باید  آنها را مرتب و تمییز نگه دارید.  برای یک مرد بدترین چیز آن هست که ریشش کثیف و گره خورده به چشم آید.

کلاه بافتنی

کلاه زمستانه مردانه لباس فرم

کلاه ها دارای انواع مختلفی هستند، اما آیا می توان آنها را با هر استایلی به سر کرد؟ نه! کلاههای بافتنی را که فقط برای زمستان مورد استفاده قرار می گیرند، می توان با شلوار جین و پیراهن های ساده و اسپورت تن کرد، اما پوشیدن آن در کنار لباس های به نسبت رسمی و طرح دار، کاملا اشتباه است. اگر می خواهید گوش هایتان را از سرما حفظ کنید، کلاهی ساده و سایز سزتان، نه بزرگ تر که از گوش هایتان آویز شود، و قطعا رنگ های خنثی را برای خود انتخاب کنید بهتر است، زیرا بخاطر خنثی بودنش با خیلی از تیپ ها ست می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + شش =