پیراهن فرم اداری لباس فرم

انواع استایل غیر رسمی در پاییز

امروز می خواهیم در مورد انواع دیگری از استایل های غیر رسمی در پاییز برای شما مطالبی بیان کنیم. پس با ما همراه باشید:)

استفاده از لباس های چهار خانه مردانه

بهترین لباس هایی که می توانید در هوای پاییزی بپوشید لباس های چهار خانه هستند. چون که هماهنگی کامل را با این فصل از سال دارند. اگر همچنان در پوشیدن این مدل از لباس ها شک دارید، می توانید با خیالی راحت و مطمئن برای خرید آن ها اقدام کرده، رنگ و طرح خاصی که مورد علاقه خودتان قرار گرفته است را انتخاب کنید.

این دست از لباس ها زیبایی مختص به خود را دارند که باعث می شوند در مواقع پوشیدن، یک تیپ کاملا شخصی داشته باشید. شما می توانید وارد سایت تولیدی لباس فرم بافتینه شوید، این گونه لباس ها را تهیه کنید و استفاده لازم از آن ها ببرید.

پیراهن فرم اداری لباس فرم

استفاده از لباس های جین با تن رنگی تیره

یکی دیگر از لباس هایی که باید در کمد هر آقایی وجود داشته باشد، شلوارهای جین است. اما از نوع جین خام که دارای رنگ خیلی تیره ای است استفاده کنید، بهتر است. در مورد جین خام باید بگوییم به دسته ای از پارچه های جین خام می گویند که اصلا شسته نشده اند و دارای رنگی خیلی تیره می باشند. هنگامی که این پارچه ها دوخته می شوند، به وسیله مراحل مختلفی که بر روی آن ها انجام می شود، به جین هایی که در دسترس ما قرار دارند تبدیل می شوند.

 

استفاده از کمربندهایی به رنگ قهوه ای

اگر در روزهای سرد پاییزی بیشتر تیپ اسپرت را برای خود انتخاب می کنید، به خاطر داشته باشید که استفاده از کمربندهای قهوه ای می تواند تیپ اسپرت شما را کامل تر کند. سپس می توانید از مدل های گوناگون کمربندهای مردانه که به رنگ قهوه ای هستند، در فرم اداری خود استفاده کنید و ظاهری خاص برای خود بسازید.

پوشیدن بوت های چوکا

برای اینکه بتوانید از یک کفش خاص در مورد کل لباس هایی که در کمد دارید استفاده کنید، می توانید به سراغ بوت های چوکا بروید. البته که یکی از ویژگی های این بوت ها قابلیت ست شدن آن ها با هر نوع لباسی است. از بوت های چوکا هم می توانید برای داشتن یک استایل یا فرم رسمی به همراه کت و شلوار اداری خود استفاده کنید و در عین حال می توانید بر روی فرم اداری غیر رسمی که دارید، این مدل از کفش ها را برای پوشیدن انتخاب کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 20 =