لباس کار لباس فرم

اهمیت لباس کار مناسب

کار اداری جوهر تشکیل دهنده انسان هاست و بشر برای گذراندن زندگی و اداره خانواده مجبور هست کار کند، تا نیازهای خانواده را تکمیل کند. ولی کارها هم از نظر سخت و راحت بودن متفاوت می‌باشند و نیاز به تجهیزات و لباس های مخصوص خود را دارند. در کارهای اداری راحت و ساده لباس های خاصی لازم ندارند، معمولا از کت و شلوارهای اداری ساده و یا فرم‌اداری مخصوص که در اکثر جاهای اداری داده می شود، استفاده می کنند.

نکات مهم در استفاده از لباس

همان گونه که گفتیم، کار های مختلف، لباس های مربوط به خود را دارند که با قانون‌های موجود در هر کار و مقاومت داشتن در مقابل خطرات احتمالی عرضه می شوند.

انواع لباس های کار

لباس های کار اداری در مشاغل گوناگون تفاوت دارد و هر شغلی لباس کار اداری مختص به خود را دارد. به عنوان مثال کارکنان آتش نشانی از لباس های نسور (مانند کفش نسوز ) و محافظ استفاده می کنند و پزشکان و آزمایشگاه ها از لباس های سفید استفاده می کنند تا بهداشتی باشند. در کارخانه ها و جاهایی که با دستگاه ها بیشتر سرو کار دارند، باید لباس اداری کارکنان آزاد نباشد، تا در دستگاه ها گیر نکند و اتفاق فجیحی به بار نیاورد.

لباس کار لباس فرم

جنس لباس های کار

جنس پارچه هایی که برای دوخت لباس کار اداری استفاده می شود، با توجه به شرایط کار و واجبات آن تفاوت دارد و ترجیحا برای استحکام پارچه ها از بافت های کج راه و یا پارچه های تراکم بالا استفاده می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =