کاپشن زمستانی لباس فرم

خرید لباس زمستانی

در این مطلب می خواهیم راهنماهای خرید کاپشن و کت های اداری زمستانی مردانه را برای شما توضیح دهیم، پس با ما همراه باشید..

راهنمای خرید کت های زمستانی بامبر مردانه

کت‌های اداری زمستانی بامبر در انواع شکل و رنگ ها و حتی جنس های متفاوت هستند، که می توانند طرح دار یا ساده هم باشند، پس می توانید بنا بر استفاده خود و دیگر لباس‌های تان، نوع مناسبی از آن را انتخاب کنید.

راهنمای خرید کاپشن پافر مردانه

پوشیدن این کت با کت های دیگر و یا با جین ها و بوت در آخرای هفته، می تواند به خوبی کت‌های دیگر باشد. رنگ های این کت در مقابل با کت های دیگر کمی خاص تر و جذاب تر است و دارای رنگ های گوناگونی است، که البته برای این نوع کت چیز عجیبی نیست.

به غیر از فرمی که کوهنوردان با این کت‌ دارند، کت پافر این روزها یکی از اعضای استریت استایل است. نو آوری در کت‌های اداری این نتیجه را به ما می دهد، که می توانیم کت های پافر را نیز به آسانی مثل دیگر کت ها بپوشیم.

راهنمای خرید کت های ترنچ مردانه

این مدل کت یکی از قدیمی ترین مدل کت ها به شمار می رود، که طراحی آن حتی با نوآوری های بسیاری که در عرصه مد اتفاق افتاده، از زمان جنگ جهانی اول تغییر آنچنانی نکرده است. از ویژگی های این کت ها می توان به ضد آب بودن، اندازه بلند و همچنین کمربند اشاره کرد، که این کت بارانی استایلی درشت تر به بدن می دهد و روی فرم شانه ها تاثیر می گذارد.

کاپشن زمستانی لباس فرم

رنگ شتری کلاسیک این کت، یک رنگ خوب برای انتخاب است، تا بتوانید به آسانی با لباس‌های کژوال یا حتی استریت استایل خود ترکیب کنید. اگر شما می خواهید این کت را با کت و شلوار اداری بپوشید، بهتر است رنگ مشکی و یا سرمه ای آن را انتخاب کنید، تا رسمی‌تر و شیک‌تر باشید.

با تشکر از شما کاربران عزیز که با حوصله مطلب ما را خواندید:)

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =