blank

طراحی لباس کار

اگرچه ممکن است مشتریان و مهمانان با دقت طراحی لباس را تحلیل نکنند ، اما بدون شک از لباس کار یک کارمند آگاه هستند.

لباس فرم بارزترین جنبه یک مجموعه یک اداره و یک هتل است. به طورکلی ، یک طراح  معتقد است که لباس فرم فقط لباس کارکنان نیست ، بلکه آنها کل ظاهر یک مجموعه را تنظیم می کنند.

 

لباس کار لباس فرم

ظاهر

ظاهر یک جزء طراحی قدرتمند است که به ایجاد تصور کمک می کند. افراد جذاب به نظر می رسند که اجتماعی تر هستند  و در کارها به موفقیت بیشتری دست می یابند.

بیکی از مهمترین پیام های لباس از رنگ ناشی می شود. رنگ  در ارتباطات غیر کلامی نشان می دهد که رنگها باعث ایجاد انجمنهای تأثیرگذار می شوند. ‘رنگها بعضاً به عنوان یک روش طبقه بندی استفاده می شوند.

برای مثال ، همانطور که در اینجا ذکر شد ، سطوح شغلی مختلف در حالی که سعی در ایجاد هماهنگی کلی دارند تقسیم می شوند: “در اکثر شهرها ساختمان های اداری.. . قهوه ای ، سبزی و بلوز را مشخص می کنند.

یشتر طرح های یکنواخت شامل ویژگی های ظاهر ، عملکرد ، شخصیت و راحتی هستند.

این خصوصیات را می توان در متغیرهای طراحی زیر تجزیه و تحلیل کرد:

رنگ ، ساخت و ساز ، تناسب ، شناسایی ، ترکیب ، ظاهر ، مواد ، عملکرد و سبک میتوان مورد رسی قرار داد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − شش =