blank

اهمیت لباس کار

الزامات کارفرما باید با در نظر گرفتن انتظارات فردی درباره معیارهای ظاهری لباس کار و تمایل آنها برای نمایش جنبه های هویت خود ، منصفانه ، متناسب و غیر تبعیض آمیز باشد.

تقریباً بیش از نیمی از کارفرمایان اظهار داشتند در انتخاب لباس کار آنها شکایات کارفرمندان را به وجود آورده است. در نتیجه ، عدم قطعیت در مورد آنچه مورد تصمیم نهایی برای انتخاب لباس کار است با تغییر هنجارها و ارزشهای اجتماعی پیچیده تر می شود.

لباس کار لباس فرم

کارمندان این انتظارات متفاوت و فزاینده را برای کار به ارمغان می آورند و کارفرمایان باید بتوانند لباس کار مناسب و با  ظاهری آراسته را انتخاب کنند.

بسیاری از کارفرمایان به ویژه در صنایع خدماتی ، حساسیت بیشتری برای انتخاب لباس کار با ظاهر نیروی کار خود همچنین محیط کار ، با توجه به اینکه نیروی کار آنها رابطه مستقیم تری با مشتریان دارند نشان میدهند.

لباس کار  و ظاهر در محل کار در حال تبدیل شدن به مسئله برجسته تر در محیط کار است که توسط مدیران سازمان ها و عدم اطمینان به اینکه آیا تعاملی بین انتخاب لباس کار و کارمندان در مورد آنچه باعث ایجاد رضایت مندی و ایجاد  هنجارهای ظاهری قابل قبول ایجاد می کند ، ایجاد می شود.

کارفرمایان غالباً با هدف تأمین محیط کار امن و سالم و ترویج تصویر و نام تجاری شرکت ، اهداف متعددی را برای لباس کار ها دارند.

با توجه به موارد ذکر شده و سالها تلاش و تجربه تولیدی لباس فرم بافتینه این امکان را دارد که با حضور کارشناسان خود در محیط کار مشتریان و مشاوره رایگان به بهترین انتخاب برای مشتریان بیانجامد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − ده =