blank

لباس کار و فرم اداری

شیوه های بهداشتی کارکنان در بخش تعمیر و نگهداری و همچنین بهداشت تجهیزات در صنایع غذایی با استفاده از تجربیات مدیران بررسی شده است.

لباسهای کار محافظ ، شستن دستها و ابزارها و همچنین جلوگیری از ایجاد موارد غیر بهداشتی در خطوط تولید باید هنگام هدف قرار دادن روشهای بهداشتی و نگهداری از محصولات هدفمند شوند.

براساس این تجربیات مربوط به پردازنده های مواد غذایی ، علاوه بر دستگاه های بسته بندی ، نوار نقاله ، دستگاه های کنترل ، دستگاه های برشی و خنک کننده ،عدم استفاده از لباس کار مناسب بیشترین مشکلات تجهیزاتی و پوششی کارکنان  بودند که از نظر بهداشتی عمدتاً به دلیل طراحی بهداشتی ضعیف مورد استفاده قرار گرفتند.

در این راستا و با توجه به تعدد رشته های شغلی در این چنین کارخانه ها از جمله افراد شاغل مراکز تعمیر و نگهداری دستگاه های تولید ، بخش نیرو های برق ، و افراد نظافتچی همچنین کارمندان و ار همه مهم تر افراد شاغل در خط تولید باید در نظر داشت که بتوانیم لباس کار مورد نظر تمامی افراد شاغل در کارخانه را نسبت به شرایط شغلی در نظر بگیریم.

لباس کار لباس فرم

به منظور بهبود ایمنی مواد غذایی ، بر آموزش پرسنل نگهداری در بهداشت مواد غذایی و طراحی تجهیزات باید بیشتر مورد تاکید قرار گیرد.

همچنین افرادی که در خط تولید هستند ، باید بتوانیم لباس کار هایی را تهیه کنیم که هم از نظر بهداشتی و هم از نظر رنگ مناسب محیط کار باشند.

باید در نظر داشته باشیم که با تفاوت رنگ که بین لباس کار ها ایجاد میکنیم بتوانیم افراد با وظایف مختلف را به راحتی شناسایی کنیم.

لباس فرم بافتیه با استفاده از سالهای طولانی و تجریه ایی که با چنین شرکت های بزرگ را داراست با در نظر داشتن همه ابعاد کار و شناخت نسبت به وجود وظایف مختلف در چنین مشاغلی و با وجود طراحان حرفه ایی و کارشناسان خود که با حضور خود در محیط کارخانه تمامی جوانب را در نظر میگیرند به بهتربن شکل ممکن لباس کار و تمامی البسه های مورد نیاز را تولید و ارائه میدهد.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =