کت و شلوار اداری لباس فرم

تشخیص دوخت مناسب کت و شلوار فرم اداری

هنگام پوشیدن کت و شلوار به راحتی با قرار گرفتن در مقابل آینه میتوان تشخیص بدهید که کت وشلوار مناسب را انتخاب کرده اید یا نه.

قد شلوار باید تا نقطه ایی ادامه داشته باشد که به کفش ها برسد در غیر اینصورت اگر کوتاه تر یا خیلی بلندتر باشد فرم ایده آل برای انتخاب نمیباشد.

آستین پیراهن معمولا چند سانتی از آستین کت دیده میشود که این امر سلیقه ایی است و در صورتی که اینچنین نباشد همچنین میتواند خوش لباس به نظر برسید.

کت و شلوار اداری لباس فرم

نکات مهم در طراحی و دوخت

تولیدی لباس فرم بافتینه با تکیه بر توانایی طراحان خود با وجود تنوع در سلیقه ها اشخاص توانسته است با رعایت نکات مهم در برش های دوخت ،باعث شود استفاده کنندگان خوش پوش تر شوند.

برای انتخاب پیراهن باید هم خوانی رنگ با کت و شلوار را در نظر داشته باشید همچنین برای انتخاب باید دقیقا سایز خودتان پیراهن را خریداری کنید، در غیر اینصورت اگز سایز بزرگتر را انتخاب کرده باشید ایجاد چین و چروک میکند یا اگر سایز کوچکتر باشد باعث اذیت شدن استفاده کننده میشود.

تولیدی لباس فرم بافتینه با در اختیار داشتن سالها تجربه و با برسی دقیق تمام نکات مهم در تولید کت و شلوار اداری و همچنین لباس کار ،شما را در امر خرید کت و شلوار اداری و تمامی البسه لباس کار یاری میرساند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =