جلیقه لباس کار

نکاتی مهم در مورد انتخاب و خرید جلیقه

جلیقه های ایمنی با در نظر داشتن شغل مد نظر انتخاب میشوند.

شغل هایی که معمولا از این جلیقه ها استفاده میکنند ماموران شهرداری ،کارگران پروژه های عمرانی ، نیروی امدادی و انتظامی و رانندگان کامیون ها که در جاده ها احتمال خرابی ماشین و در معرض خطر قرار دارند هستند.

جلیقه های تولید شده با توجه به رنگ و طرح انتخاب شده هم در شب و هم در روز خاصیت شب رنگ و روز رنگ دارند.معمولا مورد استفاده در جاده هایی با درصد نور پایین است.

در تولید جلیقه های شب رنگ از نوار هایی که بازتاب نور زیادی دارند استفاده میشود، که با نوجه به شغل مورد نظر قرار گیری این نوار ها قسمت های مختلف جلیقه متفاوت است.

جنس جلیقه های استفاده شده در بخش ترافیکی پارچه های مقاوم ، در عین حال نازک میباشد که به راحتی قابل پوشیدن روی لباس کار است.

تجهیرات ایمنی در تولیدی لباس فرم بافتینه

تولیدی لباس فرم بافتینه با عنایت خداوند متعال و تلاش بی وقفه اعضای گروه ،همواره در ارتقای سطح کیفیت محصولات خود گام های استوار خود را به سوی موفقیت هرچه بیشتر در رضایتمندی مشتریان برداشته است.

جلیقه لباس کار

تجهیزات ایمنی لباس فرم بافتینه به منظور جلو گیری از حوادث ایمنی در جاده ها و کاهش خسارت های جانی و مالی تولید و عرضه میشوند.

تولیدی لباس فرم بافتینه  در همین راستا با دیدگاهی که تمامی نیاز های افراد مختلف در جامعه را در بر دارد گام به عرصه تولید لباس کار و تجهیزات ایمنی نهاده است.

با در نظر داشتن خطرات احتمالی و اتفاق های غیر منتظره ایی که ممکن است در شغل های متفاوت وجود داشته باشد طبق دستاورد های تحقیقاتی که گروه تولیدی لباس فرم بافتیه جمع آوری کرده است  و آگاهی کامل تیم طراحی از این خطرات ،با استفاده از تجهیزات طراحی و تولید شده به صورت چشم گیری از وقوع همچین حوادثی جلو گیری شده است.

تولیدی لباس فرم بافتینه تولید کننده انواع لباس فرم اداری ، لباس کار و تجهیزات ایمنی کار با حضور مشاوران خود به صورت رایگان شما را در انتخاب و خرید البسه کار مورد نظر یاری میرساند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − دو =