لباس کار لباس فرم

موارد استفاده لباس کار

شغل هایی که باید از لباس کار استفاده کنند بیشتر شغل های پر خطر میباشند از جمله کار های صنعتی.

لباس کار برای شغل هایی مانند جوشکاری و برشکاری الزامی است همچین علاوه بر لباس کار این مشاغل میتوانند از روپوش هایی که در مقابل سوختگی مقاوم هستند نیز استفاده کنند.

لباس کار در شرکت های صنایع غذایی به طور جدی مورد استفاده قرار میگیرند.لباس کارهایی که هم از کارکنان محافظت کند هم از سالم تولید شدن مواد غذایی.

تولیدی لباس فرم بافتینه با تکیه بر سالها تجربه تولید کننده لباس کار و تمامی البسه کار است که خرید لباس کار را برای مشتریان خود آسان کرده است.

لباس کار لباس فرم

استاندارد های تولیدی لباس فرم بافتینه در تولید لباس کار

تولیدی لباس فرم بافتینه به صورت تخصصی گام در تولید و فروش لباس کار استاندارد نهاده است.

تولید لباس کار در گروه تولیدی لباس کار بافتینه به صورت فرایندی حرفه ایی انجام میشود.

با توجه به اینکه تمامی قسمت های لباس کار باید با شغل مورد نظر سازگاری داشته باشد و همه موارد را باید در نظر داشته باشیم از جمله جیب ،آستین ،یقه،و قد لباس کار

تولیدی لباس فرم بافتینه با استفاده از کارشناسان حرفه ایی خود در ابتدا محیط کار را مورد برسی قرار میدهند تا بعد از برسی بتوانند لباس کار استاندارد را با توجه به شغل مورد نظر تولید و به مشتریان ارئه دهد.

استاندارد های لباس کار

لباس کار  یکی از موارد محافظتی فردی است که در محیط کار استفاده از لباس کار الزامی میباشد.

استاندارد لباس کار شامل مواردی است که مورد برسی قرار میدهیم.

لباس کار باید برای هر فرد باید طوری انتخاب شود که دقیقا سایز شخص مورد نظر باشد.انتخاب سایز مناسب باعث میشود که فرد استفاده کننده به راحتی در محل کار جابجایی های مد نظر را انجام دهد.

آستین های لباس کار یکی دیگر از مواردی است که خیلی مورد توجه است ،برای مشاغلی که بیشتر با دستگاه های صنعتی مورد استفاده است آستین های لباس کار باید جوری طراحی شود که به راحتی قابل این باشد که آستین ها را بالا ببریم تا از ورود به دستگاه و خطرات احتمالی جلوگیری شود.

با توجه به شغل مورد نظر جیب های لباس کار در طرح های متفاوت طراحی میشوند،به عنوان مثال در کارهایی که با مواد سمی و مضر به طور مستقیم در ارتباط هستند ،از جیب های لبه دار که ممکن است مواد سمی را جذب کند استفتده نمیشود.یا در مواردی که کارکنان لوازم کار کوچک را مجبورند جابجا کنند معمولا از جیب های پاکتی استفاده میشود.

همچنین قد لباس کار هم مسله مهمی است که مورد توجه است ،قد لباس کار معمولا تا کفش ها امتداد دارد، اگر خیلی گشاد باشد باعث میشود که مانع از حرکت شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + نوزده =