لباس کار لباس فرم بافتینه

لباس کار با دید بالا

این احتمالاً رایج ترین نوع لباس کار  است و در صنعت و ساخت و ساز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. استانداردهای مختلفی وجود دارد که قابل استفاده است و در زیر با کمی جزئیات بیشتر به آنها پرداخته می شود.

این استاندارد ویژگی های لباس کار با دید بالا را بر اساس پارامترهای مختلفی از جمله میزان مواد پس زمینه و نوار بازتابنده یکپارچه تعریف می کند.

بالاترین سطح حفاظت – برای هر شخصی که در بزرگراه ها یا جاده های حمل و نقل دو طرفه یا فرودگاه ها کار می کند مورد نیاز است. باید حداقل بیشتر از نیم از مواد پس زمینه و  نیم دیگر از مواد بازتابنده را در خود گنجاند.

در حالی که لباس کار استاندارد برای بسیاری از برنامه ها مناسب است ، یک دسته جداگانه وجود دارد که عموماً برای کار در راه آهن یا در نزدیکی آنها مشخص شده است. این مشخصات که حداقل شرایط لازم برای لباس کار  در معرض دید زیاد را برای داشتن ظاهری در حاشیه یا در نزدیکی خط یا در نزدیکی خط تعریف می کند.

برای هر شخصی که در جاده ها کار می کند ، یا برای رانندگان نیز لازم است که باید از مواد بازتابنده را در خود گنجانده باشد.

لباس کار های کار و استفاده از آن

 

لباس های کار  اساسا  طیف گسترده ای مورد استفاده قرار میگیرند مانند  دیگهای بخار ، پالتوهای انبار ، پیراهن های یقه دار ، شلوار کار  و لوازم دیگر را در طیف وسیعی از سبک ها و رنگ ها قرار می دهد. بیشتر مراحل انتخاب براساس نوع کار انجام شده به ترجیحات شخصی مربوط می شود.

لباس کار لباس فرم بافتینه

با این حال ، برخی از انواع لباس کار وجود دارد که به منظور محافظت خاص تر طراحی شده اند و اینها به عنوان لباس کار های خاص طبقه بندی می شوند. نمونه های معمولی شامل لباس با دید بالا ، پوشاک مقاوم در برابر شعله و پوشش های محافظ  است.

به عنوان مثال ما طیف گسترده ای از شلوار کار را با گزینه های مختلفی از قبیل سبک ها ، جیب های پد زانو ، کمر الاستیک و غیره ارائه می دهیم تا بتواند طیف گسترده ای از کار ها را ارائه دهد.

بیشتر لباس های کار اساسا برای محافظت بسیار کلی طراحی شده اند و طبق استاندارد های فعلی طبقه بندی می شوند. این شامل لباس کار های عمومی مانند پیراهن های یقه دار ، شلوار و کاپشن ها  است که معمولاً برای ارتقاء هویت شرکت و تهیه و برای یکنواخت بودن مورد استفاده قرار می گیرد.

تولیدی لباس فرم بافتینه تولید کننده انواع لباس فرم و لباس کار با تجربه ایی که طی سالها فعالیت در این زمینه کسب کرده است طراحی و تهیه لباس کار و فرم اداری مورد نظر شما را عهده دار میشود.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 11 =