لباس کار لباس فرم بافتینه

کت های سرآشپز بافتینه

طیف گسترده ای از کت های سرآشپز متناسب با کلیه سلیقه ها و بودجه ها ، از بالاترین کیفیت آشپزخانه گرفته تا تهیه کنندگان پیمانکاری که به یک کت کم هزینه نیاز دارند که کار را تمام می کند.

همه کت های سرآشپز ما را می توان با آرم شرکت یا نام رستوران خود گلدوزی کرد یا چاپ کرد تا حرفه ای ترین تصویر را ارائه دهد.

لباس کار لباس فرم بافتینه

شلوار سرآشپز بافتینه

شلوارهای آشپز را در طیف وسیعی از سبک ها و رنگ ها قرار می دهیم تا متناسب با رنگ و بودجه شما باشد. ما می توانیم شلوار شما را با چاپ یا گلدوزی شخصی سازی کنیم.

برای انتخاب شلوار سرآشپزهای موجود در تولیدی لباس فرم بافتینه هماهنگی زیادی وجود دارد که می توانید از هر سبک و الگوی ساده استفاده کنید.

انتخاب گسترده ای از لباس های پذیرایی بافیتنه

در تولیدی لباس فرم بافتینه البسه سرآشپز نیز وجود دارد که در سبک های مختلفی تولید می شود تا متناسب با تمام سلیقه ها باشد.

ما طیف وسیعی از پیش بند را تهیه می کنیم که برای قصاب ها ، سرآشپزها و آشپزها ، کارکنان در انتظار و کارکنان بار و … مناسب است.

البسه آشپزی و پذیرایی

البسه های تولیدی لباس فرم بافتینه شامل لوازم جانبی برای لباس پذیرایی شما است ، از جمله کلاه های سرآشپز و کلاه های مهمانداری.

باز هم ، این محصولات در طیف گسترده ای از رنگ ها و الگوهای موجود هستند تا با سایر لباس فرم شما هماهنگ شوند. ما تخفیف هایی را برای مقادیر موجود در کلیه لباسهای پذیرایی ارائه می دهیم.

 

لطفا برای جزئیات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 18 =