لباس کار لباس فرم

تاثیر لباس کار روی روند رشد شرکت ها

مدیر و بازاریابان محصولات در مورد لباس کار ، اظهار دارند: “به نظر می رسد تأثیر لباس حرفه ای روی یک شرکت تا حدی دست کم گرفته شود ، اما در اکثر صنایع یک مؤلفه اصلی تجارت است.

گذشته از هزینه های قابل توجه پنهان ، هشدار دهنده این است که بسیاری از کارمندان لباس های کار خود را به صورت مداوم  و به طور بالقوه همیشه استفاده میکنند این موارد ناآگاهانه اثربخشی پارچه

ها را محدود می کنند ، که می تواند تهدیدی برای امنیت و برند شغلی شما باشد.

لباس کار لباس فرم

تهیه لباس کار مناسب

کارفرمایان وظیفه دارند تا برای کارمندان خود لباس کار مناسبی تهیه و نگهداری کنند ، بنابراین شاید زمان آن رسیده است که به خدمات برون سپاری کاملاً مدیریت شده تولیدی لباس فرم بافتینه به عنوان

جایگزین مطمئن تری برای خرید توجه کنید.

شست و شوی لباس کار

تحقیقات جدید نشان می دهد که بیش از نیمی از کارگران صنعتی لباس های کار و لباس های محافظ خود را در خانه شستشو می دهند و به طور بالقوه خطر امنیت آنها را به خطر می اندازند.

در نظرسنجی انجام شده در بین تصمیم گیرندگان ارشد در شرکت هایی که هم اکنون در حال خرید لباس کار خود به طور مستقیم از تولیدی لباس کار بافتینه هستند ، مشخص شد که تاکنون بیش از هفتاد

درصد کارمندان خودشان مشغول تمیز کردن و نگهداری از پوشاک حرفه ای خود هستند که این امر می تواند به وخامت زودرس پارچه ها منجر شود.

و به ویژه در مورد لباس هایی با دید بالا ، آنها را ناکارآمد و مطابق با مقررات ایمنی جلوه دهید.

یافته های جدید بافتینه

یافته های تحقیقات  از نتایج یک تحقیق در مورد انجمن خدمات پارچه و لباس ایران در سال گذشته نشان داد که نود درصد از کارگران در آن زمان لباس های کار خود را استفاده میکنند احساس رضایت دارند.

تولیدی لباس فرم بافتینه تجارت تولید لباس کار را با پیشرفت روز افزون در پیش دارد که برای این هدف گروه حرفه ایی از مشاوران ویژه را در اختیار مشتریان قرار میدهیم و به نیاز مشتریان پی میبریم.

بزرگترین هدف تولیدی لباس فرم بافتینه شب رضایت مشتریان میباشد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + یازده =