پارچه های فاستونی

پاسخگویی به سوالات در تولیدی لباس فرم بافتینه

در ذهن بساری از مشتریان تولیدی لباس فرم بافتینه این سوال نقش میبندد که برای انتخاب لباس کار از چه پارچه ایی باید استفاده شود.

پاسخ تمامی سوالات مشتریان را به پشتوانه سالها تلاش و تجربه در تولیدی لباس فرم بافتینه میدهیم.

سوالات خود را با مشاوران تولیدی لباس فرم بافتینه در دفتر مرکزی در تهران و نمایندگی جنوب کشور در شیراز در میان بگذارید و پاسخ سوال خود را دریافت کنید.

پارچه فاستونی برای تولید چه پوشاکی کاربرد دارد؟

در تولیدی لباس فرم بافتینه برای دوخت لباس های فرم اداری از جمله کت و شلوار های مردانه و مانتو و شلوار های زنانه پارچه فاستونی مورد استفاده قرار میگیرد.

البته با توجه و نمونه های مختلف پارچه های فاستونی باید این را در نظر بگیریم که لباس تولید شده با پارچه فاستونی را در چه محیطی استفاده میکنیم.برای محیط های رسمی و اداری بهتر است که ازپارچه های فاستونی کیفیت بالا با درصد الیاف طبیعی بالا استفاده کنیم.

انواع پارچه فاستونی

پارچه های فاستونی پارچه هایی هستند که اغلب برای دوخت شلوار استفاده میشوند.اینگونه از پارچه در دو نوع در بازار ایران عرضه میشود که یکی پارچه فاستونی با الیاف طبیعی و دیگری پارچه فاستونی با الیاف مصنوعی است.

پارچه های فاستونی

ملاک قیمت گذاری برای این نوع از پارچه ها درصد الیاف طبیعی است که در پارچه مورد استفاده قرار میگیرد به این صورت که هر چه الیاف طبیعی بیشتری در پارچه استفاده شده باشد پارچه قیمت بیشتری دارد.

پارچه های فاستونی در رنگ های گوناگون موجود میباشد.همچنین دارای طرح های گوناگونی از قبیل ساده ،راه راه ،چهارخانه و عیره میباشد.

پارچه فاستوتی با الیاف طبیعی و مصنوعی

در تا رو پود پارچه های فاستونی با الیاف طبیعی مقدار قابل توجهی پشم حیوانات و نخ استفاده شده است به همین دلیل این نوع پارچه لطافت و نرمی زیادی دارد.

تار و پود پارچه های فاستونی با الیاف مصنوعی با درصد های گوناگونی از پلی استر تولید میشود.

پارچه های فاستونی با الیاف مصنوعی نسبت به پارچه های طبیعی وزن کمتری دارند و کمتر چروک میشوند.

پارچه های فاستونی با الیاف مصنوعی ممکن است برای افراد با پوست حساس مشکلاتی ایجاد کند.

برای اینکه بتوانید بهترین پارچه را برای لباس کار خود انتخاب کنید با مشاوران ما تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

بزرگترین هدف تولیدی لباس فرم بافتینه کسب رضایت مشتریان میباشد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 10 =