لباس کار های مشاغل سخت

ویژگی پارچه های کاربردی

پارچه هایی که برای نقش های مراقبت های بهداشتی سنگین و پر سرعت بسیار مناسب هستند ، شامل مخلوطی از پلی استر و پنبه هستند ، که ترکیبی از مقاومت دو فیبر است.

این شامل اسکراب ، تونیک و لباس پزشکی است که نسبت بیشتری از پلی استر دارند ، در کنار درصد کمتری از پنبه.

این مخلوط پارچه ای ویژگی سبک و مقاوم  دارد و پنبه اضافه شده باعث تنفس و عایق می شود تا در حفظ فشار و راحتی شما در بیشترین فشارها به شما کمک کند.

پارچه های لباس کار برای محافظت ، تمیز نگه داشتن یا خنک نگه داشتن

بخش عمده ای از کار روزانه در مو و زیبایی و بخش مواد غذایی و آشامیدنی مستلزم کار موثر در محیط هایی با مواد شیمیایی خطرناک یا مایعات گرم است.

این امر می تواند شامل آشپزی آشپز با سسهای بخار گرم و رنگی در آشپزخانه رستوران یا یک آرایشی و زیبایی با استفاده از سفید کننده ها و رنگ ها برای سبک کردن موهای مشتری باشد.

لباس کار های مشاغل سخت

پارچه های لباس برای کار پر فشار و سخت

نقش در مراقبت های بهداشتی شامل کارهای سریع است که پزشکان و پرستاران باید ضمن انجام کارهای پیچیده و تحت فشار ، بتوانند به سرعت واکنش نشان دهند و حرکت کنند.

از مراجعه به بیماران در بخش بیمارستان های شلوغ گرفته تا انجام سریع عمل راحت با فشار در هنگام فشار ، کارمندان مراقبت های بهداشتی نیاز به لباس هایی دارند که سخت ، سبک و انعطاف پذیر باشد.

مقاومت پارچه ها

پارچه هایی با دوام ، مقاوم در برابر بسیاری از مواد شیمیایی ، خشک شدن سریع و شستشوی آسان ، برای چنین نقش هایی که در آن می توانند نشت کنندگی ایده آل هستند.

این می تواند شامل پوشاک ساخته شده با پلی استر ، مانند یک لباس سالن یا ژاکت آشپز باشد.

چنین لباس هایی قابل شستشوی ماشین ، ماندگار با رنگ هستند و رنگ و تمیزی را بعد از هر بار شستشو حفظ می کنند.

لباس هایی که دارای مواد مقاوم در برابر حرارت و خود تمیز کننده هستند ، مانند لباس هایی با روکش قوی ، همچنین در هر نقشی که ممکن است وجود لکه ها و لکه ها ایجاد شود ، می توانند مفید باشند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + ده =