رعایت حفاظت از بدن با لباس کار

دمای محل کار و انتخاب لباس کار

اگر دمای محیط شما زیاد سرد نباشد ، ممکن است به راحتی با پوشیدن کت یا کاپشن زمستانی پشمی خوب کنار بیایید.

اگر با این وجود در مکانی زندگی می کنید که دما به زیر صفر می رسد ، احتمالاً به کت و کاپشن با عایق بندی کافی احتیاج دارید.

محصولات ما در تولیدی لباس فرم بافتینه قطعا پاسخگوی نیاز های شما میباشد.

مقاومت در برابر آب ، محافظت در برابر باران و برف

این احتمال وجود دارد که در طول زمستان مجبور شوید با مقدار زیادی برف ، برف و باران کنار بیایید ، بنابراین مهم است که کت یا کاپشن شما بتواند شما را خوب و خشک نگه دارد.

هنگام خرید کت های زمستانی مردانه ، ممکن است با اصطلاحاتی مانند ضد آب ، ضد آب و ضد باد روبرو شوید و بسیاری از افراد به اشتباه این معنی ها را می گیرند اما این خیلی دور از واقعیت است.

مقاوم در برابر آب: برخی محصولات بنا به خواسته مشتریان کمترین سطح مقاومت در برابر آب را دارند. این باعث می شود که شما تا حد مشخصی خشک شوید ، اما اگر با بارندگی بیش از حد مواجه شوید ، ممکن است کمی محافظت بیشتری نیاز داشته باشید.

رعایت حفاظت از بدن با لباس کار

محافظت در برابر سرما

هنگام لباس پوشیدن برای زمستان ، بیشتر ما یک اولویت داریم، گرم نگه داشتن بدن که کت یا کاپشن شما در این امر نقشی اساسی دارد ، زیرا در بیرون از خانه بیشترین محافظت را خواهید داشت.

معمولا در داخل ساختمان ها شما فضای شیرین سیستم های گرمایشی را دارید ، کت و کاشپن های تولیدی لباس فرم بافتینه بسیار مناسب محیط های باز میباشد.

محصولات دفع کننده آب در تولیدی لباس فرم بافتینه

سطح متوسط ​​مقاومت در برابر آب  کاپشن های ضد آب باعث خشک شدن شما نسبت به دیگر محصولات مقاوم در برابر آب شوند اما به اندازه لباس های ضد آب خشک نیستند.

ضد آب: برخی محصولات ما بالاترین سطح مقاومت در برابر آب دارند. کاپشن های ضد آب واقعی هزینه بیشتری دارند ، اما اگر در آب و هوای سرد و مرطوب زندگی می کنید ارزش آن را دارد.

محصولات ما در تولیدی لباس فرم بافتینه طبق نیاز های مشتریان طراحی و تولید میشود. بزرگترین هدف ما در گروه تولیدی لباس فرم بافتینه کسب رضایت مشتریان میباشد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + یک =