پارچه های تولیدی لباس فرم بافتینه و ظاهری متفاوت

استفاده از پنبه و جین در تولیدی لباس فرم بافتینه

پنبه: بهترین استفاده برای لایه های پایه و  یا میانی است. پنبه شما را به اندازه پارچه های دیگر گرم نمی کند ، اما آنها جاذب هستند و اجازه می دهند لباس ها نفس بکشند ، که باعث کاهش عرق می شود.

جین: بهترین استفاده برای لایه های میانی و یا بالایی و لباس هایی مانند شلوار و کاپشن است. شلوار جین همیشه انتخاب خوبی برای ظاهر گاه به گاه است و زمستان نیز از این قاعده مستثنی نیست.

جین همچنین برای لایه متوسط ​​یا لایه بالایی به شکل پیراهن جین ژاکت انتخاب خوبی است. فقط آن را در یک لایه حداکثر جین نگه دارید.

استفاده از مواد اولیه چرمی در تولیدی لباس فرم بافتینه

چرم: بهترین استفاده برای لایه های بالایی لباس است. کت و کاپشن های چرمی یک انتخاب کلاسیک است و شما را در برابر باد محافظت می کند.

اگرچه می توانید یک روپوش چرمی نیز انتخاب کنید. و حتی می توان از چرم به عنوان یک جلیقه چرمی به عنوان لایه میانی استفاده کرد.

پارچه های تولیدی لباس فرم بافتینه و ظاهری متفاوت

 بهترین پارچه برای گرم نگه داشتن شما در زمستان

انتخاب لباس از پارچه های مناسب کلید دیگری برای گرم نگه داشتن در زمستان است. بنابراین در تولیدی لباس فرم بافتینه خلاصه ای از پارچه های مناسب زمستانی را مشاهده خواهید کرد.

ما در تولیدی لباس فرم بافتینه با شنیدن پیشنهاد های مشتری و با بازدید از محل کار بهترین پارچه ها را برای لباس های فرم اداری و لباس های کار کارگری را برای شما مشتریان انتخاب میکنیم.

ظاهری متفاوت با لباس های بافتینه

برای ظاهری گاه به گاه می توانید به سراغ یک دورس یا پلیور کش باف پشمی و ضخیم بروید و آن را به عنوان یک لایه بالایی بپوشید.

برای رسیدن به ظاهری مناسب در محیط کار باید لباس هایی ویژه را برای خود و کارکنان در نظر داشته باشید.

ما در تولیدی لباس فرم بافتینه با قرارا دادن مشاوران حرفه ایی شما مشتریان عزیز را در مرحله مرحله از انتخاب طرح و سایز گیری همراهی میکنیم.

بزرگترین هدف ما در گروه تولیدی لباس فرم بافتینه کسب رضایت مشتریان میباشد.از حمایت های شما متشکریم!

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 10 =