لباس های کار مناسب شرایط جوی سخت

کارشناسان تولیدی لباس فرم بافتینه

کارشناسان ما از دو طریق با این چالش ها مقابله کرده اند از جمله آنها از مواد اولیه استفاده کرده اند که حساسیتی برای پوست نداشته باشد و در عین حال راحت و قابل تحمل باشد.

کارشناسان ما می تواند نیاز های یک کارگر را ببیند. دوخت تمام صنعتی با استفاده از نخ با خاصیت رسانایی ایجاد شده است که می تواند در پارچه بافته شود و سپس در تمام جهات ممکن خم و کشیده شود.

مقاوم در برابر شرایط جوی

برای مقاومت در برابر شرایط جوی و برخورد خشن ، لباس های کار دما و رطوبت خارجی به خوبی کنترل میکند.

لباس کار ها تولید شده با پارچه های محکم و قابل شستشو است و یک دامنه حرکت آزاد را فراهم می کند.

لباس های کار مناسب شرایط جوی سخت

خواسته های سخت از لباس کار

ادغام امکانات پیشرفته در لباس کار طراحی شده برای مقاومت در برابر سرما و محافظت از بدن  همواره در هر زمان یک چالش بوده است.

لباس کار ها با هوا و پوست در تماس هستند ، اما در عین حال باید از آنها در برابر محیط خشن محافظت شود. پارچه ها نیز باید انعطاف پذیر باشند زیرا لباس کار نباید در حرکت اختلال ایجاد کند.

محصولات تولیدی لباس فرم بافتینه

ما در تولیدی لباس فرم بافتینه محصولات بی نظیری را طراحی ، تولید و ارائه میکنیم. محصولاتی نظیر لباس های یکسره کارگری ، لباس های دو تکه کارگری در صد ها طرح و رنگ به همراه ویژگی های منحصر به فرد که احساس امنیت و آرامش را در کار برای استفاده کنندگان به همراه دارد.

دیگر لباس های کار ما لباس های فرم حراست میباشد که با در نظر گرفتن تجهیرات لازم طراحی و تولید میشود. دیگر البسه های حراست ما شامل باتوم ، کلاه حراست ، دستکش و غیره میباشد.

همه ما در گروه تولیدی لباس فرم بافتینه به دنبال کسب رضایت شما مشتریان هستیم . از حمایت های شما متشکریم.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =