گزینش لباس کار برای مشاغل

رنگهای کت و شلوار های اداری

برای یک کت و شلوار تجاری ، شما می خواهید لباس های تیره رنگ مانند سرمه ای ، سیاه ، خاکستری یا قهوه ای را انتخاب کنید.

یک کت و شلوار راحت می تواند تک رنگ  باشد و با پیراهن سفید همراه شود.

آقایان کت و شلوار تجاری تیره رنگ با پیراهن هایی با رنگ روشن می پوشند در حالی که زنان مانتو و شلوار  رنگ تیره با مقنعه های طرح دار را برای خود انتخاب میکنند.

کت و شلوار مردانه

مردانی که مایلند ظاهر رسمی خود را حفظ کنند باید کت و شلوار بافتیینه را بپوشند. این نوع کت و شلوار شما را ملزم به نگه داشتن دکمه ای هنگام پوشیدن می کند.

کت و شلوارهای با برش و طرح زیبا فقط به یک دکمه محفظه نیاز دارند و می توانند برای ظاهری راحت تر آن را باز کنند. پیراهن ها به طور معمول با کت و شلوار تجاری مردانه ست می شوند.

یک فرد استفاده کننده از کت و شلوار تجاری نیز باید لباس خود را با کراوات در صورت اینکه در ادارات خصوصی هستند کامل کند. کت و شلوارهای روزمره معمولاً به کراوات نیز احتیاج دارند ، اما می توانند از پاپیون استفاده کنند.

گزینش لباس کار برای مشاغل

انتخاب لباس کار بافتینه

انتخاب کت و شلوار تجاری یا راحتی به حرفه و رویدادی که برای آن لباس می پوشید بستگی دارد. اگر در یک حرفه مالی که نیاز به لباس رسمی دارد یا مراحل مصاحبه را پشت سر می گذارید ، ممکن است لباس حرفه ای بپوشد.

کت و شلوارهای گاه به گاه برای مشاغل قابل قبول است که از سیاست های لباس رسمی اداری یا رویدادهای عادی غیررسمی شغلی استفاده می کنند.

ملاحظات لباس کار در محیط کار

چه کت و شلوار تجاری و چه کت و شلوار راحتی بپوشید ، هنوز لباس شما باید مرتب باشد. کت و شلوار باید بدون چین و چروک باشد و هیچ گونه پارگی و لکه ای نداشته باشد.

کفش ها باید تمیز و صیقلی شوند. مردان باید از کت و شلوار های رنگ روشن خودداری کنند و به طرح های محافظه کارانه روی بیاورند.

بزرگترین هدف ما در تولیدی لباس فرم بافتینه کسب رضایت مشتریان میباشد از حمایت های شما متشکریم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =