لباس های کار بانوان و آقایان در تولیدی لباس فرم بافتینه

لباس فرم اداری آقایان

یک پیراهن با کیفیت و متناسب با آستین بلند و شلوار پارچه یا شلوار کتان تیره با کیفیت تولید شده در تولیدی لباس فرم بافتینه را بپوشید. از موارد اضافی و توجه به  جزئیات بپرهیزید.

کفش مناسب  شامل کفش طبی چرمی بند دار و بدون بند  است که می توان آن را به راحتی پوشید همچنین میتوانیداز البسه های دیگر استفاده کنید گرچه کراوات معمولاً مورد نیاز نیست اما در صورت امکان میتواند زیبایی خاصی را به استایل شما بدهد.

لباس کار زنانه بافتینه

نیاز مشاغل معمولی را با نیازهای دنیای واقعی اشتباه نگیرید. مشاغل بزرگ و حرفه ایی از شلوارهای متناسب یا مانتو در رنگ هایی مانند طرح های سرمه ای ، مشکی ، خاکستری ، قهوه ای یا خاکی یا الگوهای خنثی استفاده میکنند.

مانتو های تا زانو را شکاف های مناسب انتخاب خوبی برای محیط های اداری دولتی است. شکاف هایی در قسمت میانی عقب ، طراحی شده برای راحتی فعالیت های روزانه  مناسب است .

لباس های کار بانوان و آقایان در تولیدی لباس فرم بافتینه

لباس کار مردانه بافتینه

برای پرسنل آقا یک پیراهن و شلوار مناسب انتخاب کنید. سرمه ای و مشکی هر دو مناسب هستند ، یا خنثی های طرح دار مانند سفید یا پیراهن چهارخانه را امتحان کنید.

محصولات متنوعی را برای آقایان در تولیدی لباس فرم بافتینه خواهید یافت ، محصولات بی نظیری همچون کت و شلوار های فرم اداری به همراه جیله در انواع مختلف ، پیراهن و شلوار های فرم اداری در طرح و رنگ های بی نظیر و در بخش کارگاهی نیز البسه هایی مانند لباس های کارگری دو بنده ، لباس های یکسره ، لباس های دو تکه و البسه های با کیفیت بالا نظیر روپوش ، کارگاهی ، پیش بند ، دستکش و غیره میباشد.

لباس فرم اداری بانوان

مانتو شلوار های تولیدی لباس فرم بافتینه با ست کاپشن و پالتوی زمستان زنان متناسب با شرایط تجاری مناسب است. اگر ظاهر مدرن  را ترجیح می دهید ، تولیدی لباس فرم بافتینه یک مانتو و شلوار  با مقنعه های طرح دار را پیشنهاد می کند.

گزینه های لوازم جانبی و البسه های ما در تولیدی لباس فرم بافتینه نیز برای بانوان بسیار کاربردی است ، البسه هایی مانند کلاه ، دستکش ، جورات و کفش های محافظه کار که هوشیارانه و راحت انتخاب کنید و از انتحاب خود لذت ببرید.

ما در تولیدی لباس فرم بافتینه هم برای مردان و هم برای بانوان لباس های کار بی نظیری را طراحی و تولید میکنیم ، و مفتخریم که لباس کار هایی برازنده آقایان و بانوان ایران زمین را طراحی و تولید میکنیم.

بزرگترین هدف ما در گروه تولیدی لباس فرم بافتینه کسب رضایت مشتریان میباشد. از حمایت های شما متشکریم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + شش =