رنگ و طرح لباس های کار بافتینه

رنگ بندی لباس های کار

سرمه ای یک رنگ خنثی است که به نظر همه خوش می آید. مشکی و خاکستری نیز در رنگ لباس های شرکتی وجود دارد و ممکن است نوار با رنگ متضاد البته ظریف نیز قابل قبول باشد.

“ظریف” به این معنی است که شما باید از نزدیک نگاه کنید تا نوار را ببینید. نباید از پایین سالن قابل توجه باشد. پارچه ها باید محکم بافته شوند ، به هیچ وجه گره یا سه بعدی نباشند.

رنگ بندی در محیط های کارگاهی در بسیار از موارد امنیت استفاده کننده را بالا میبرد.

پارچه های لباس کار در تولیدی لباس فرم بافتینه

اگرچه پارچه های ساده برای  لباس کار محافظه کارانه معمولاً قابل قبول است ، اما برخی مشاغل ترجیح می دهند پارچه های طرح دار را برای لباس های کار خود  انتخاب کنند.

در بخش اداری کت ها باید به سبک کلاسیک ، دارای یقه و تناسب ساختاری و نه سبک جعبه ای و یقه ای باشند. برای دسترسی به اینگونه لباس های کار اداری کاربردی ما در تولیدی لباس فرم بافتینه از بهترین مواد اولیه استفاده میکنیم.

رنگ و طرح لباس های کار بافتینه

اهمیت رنگ بندی های لباس کار

طراحی لباس کار های مدرن و مد روز را ما در تولیدی لباس فرم بافتینه انجام میدهیم. رنگ لباس های کار چه در بخش اداری و چه در بخش کارگاهی بسیار مهم است.

رنگ بندی لباس ها هم از نظر موارد امنیتی و هم از نظر زیبایی شناسی حائز اهمیت بالایی است. در بخش های اداری رنگ بندی میتواند باعث شناسایی افراد مختلف در سمت های مختلف شود.

محصولات تولیدی لباس فرم بافتینه

محصولاتی که در تولیدی لباس فرم بافتینه در دسترس شما خواهد بود به بیش از چهار هزار نمونه محصول میرسد. لباس ها و البسه های کاری که در عین زیبایی امنیت و آرامش را برای فرد استفاده کننده به ارمغان می آورد.

البسه ها و لباس های کار ما در تولیدی لباس فرم بافتینه شامل لباس های کارگری مناسب بخش های کارگاهی و میحیط های باز کاری ، همچنین شامل لباس های فرم اداری مناسب بخش های اداری  و حراست شرکت ها میباشد.

ما در تولیدی لباس فرم بافتینه هدف بزرگی را دنبال میکنیم و این هرف چیزی نیست جز رضایت مشتریان. از حمایت های شما کمال تشکر را داریم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − یک =