گوناگونی مشاغل برای لباس کار

لباس کار برای مشاغل سنتی

شما برای کشاورزی و باغبانی علاوه بر لباس های کار مخصوص به چندین نوع چکمه و کفش مختلف نیاز خواهید داشت. کفش با کیفیت بالا به شما کمک می کند تا در تابستان پای شما خشک و راحت باشد و در زمستان گرم باشد.

اگر با دام کار می کنید ، به لباس کار های محکم و با استقامت بالا احتیاج دارید. به دنبال لباس  کار های جین و کتان با دوخت صنعتی باشید که پایه خوب و مطمئنی به شما می دهد.

دیگر مشاغل و لباس کار

برای کار در باغ و گلخانه ها ممکن است به لباس های کار با امکانات خاص نیاز داشته باشید. ما تمامی طرح های شما را تبدیل به لباس های کار مورد نظر شما خواهیم کرد.

لباس های کار در مشاغل باید دارای جیب های نگهداری تلفن همراه و حلقه های نگهدارنده ابزار باشد. ما در تولیدی لباس فرم بافتینه پس از بیست سال شناسایی خوبی از مشاغل و نیاز هایشان داریم به همین دلیل به راحتی لباس های کار را برای مشاغل گوناگون طراحی و تولید میکنیم.

گوناگونی مشاغل برای لباس کار

لباس کار مشاغل

تمامی مشاغل در کشور نیازمند لباس های کار هستند که با توجه به نیاز هر شغل طراحی و دوخت لباس های کار متفاوت خواهد بود.

برای مشاغلی همچون مشاغل سنتی لباس های کار و البسه های زیادی نیازمند خواهید بود ، که همه موارد مورد نیاز را در تولیدی لباس فرم بافتینه خواهید یافت.

اگر بخواهیم مشاغلی که ما در تولیدی لباس فرم بافتینه طراحی و تولید لباس های کار را داریم  میتوان کشاورزی ، نجاری ، مکانیکی ، در بخش کارخانه ها کارخانه های مواد غذایی ، کارخانه های تولید مصالح ساختمانی ، لباس های بخش اداری ، لباس های آشپزی ، لباس های بیمارستانی و غیره را نام ببریم.

کفش ها در محیط کار

کفش ها در محیط های کارگاهی بسیار حائز اهمیت هستند . کفش های غیر استاندارد به راحتی قابل لغزش و خطر زا هستند.

کفش های ما در بخش های اداری و در بخش کارگاهی موجود میباشند. کفش های چرمی و کفش های ایمنی با کیفیت بالا که امنیت فرد استفاده کننده را تا حد زیادی افزایش میدهد.

کفش های محکم و خوب در صورت افتادن اشیا سنگین روی پایتان  از آسیب دیدگی جلوگیری می کند.

ما در تولیدی لباس فرم بافتینه لباس های کار و البسه های کار را برای رسیدن به کسب رضایت مشتریان طراحی تولید میکنیم.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + شش =