پوشش مناسب و داشتن ظاهری زیبا در فصل های گرما

پوشش مناسب برای کار های در معرض آفتاب

پوشش در محیط های باز یکی از عوامل سلامتی کارکنان است. بسیاری از لباس های کار در تولیدی لباس فرم بافتینه هستند که مناسب کار در فضای باز در شرایط آب و هوایی گرم هستند.

هرچه پوست بیشتر پوشانده شود  بهتر است. شلوار بلند بهتر پا ها را می پوشاند. پیراهن آستین بلند بهتر از تی شرت در محیط باز است.

با یک پیاده روی یک ساعته یا بیشتر و در معرض آفتاب قرار گرفتن روی سر ، شانه ها ، گردن ، پشت گرما را بیشتر احساس خواهید کرد ، و با گذر زمان نیاز به یک لباس کار استاندارد را احساس خواهید کرد.

تی شرت های بافتینه

نیاز به لباس های کار در فصل های گرم سال به دو بخش تقسیم میشوند ، لباس های کار برای محیط های بیرونی در معرض باد و آفتاب و نیاز به لباس های کار در محیط های سر بسته ، که هر محیط نیازمند لباس های کار مختص خود میباشد.

تی شرت های بافتینه بازوهای شما را نمی پوشاند و یقه ها قسمت فوقانی قفسه سینه را در معرض آفتاب قرار می دهند ، این نوع تی شرت ها با آستین کوتاه مناسب مکان های سربسته هستند که فرد استفاده کننده راحتی و خنکی را احساس میکند.

اگر مایل به استفاده از تی شرت ها برای محیط های باز هستید تی شرت های آستن بلند را انتخاب کنید  که ناحیه دست و گردن شما را بپوشاند.

پوشش مناسب و داشتن ظاهری زیبا در فصل های گرما

 

بهترین پوشش در برابر گرما

با تغییرات آب و هوایی پوشش لباس های کار در محیط های کاری دست خوش تغییراتی می شوند. با توجه به اینکه لباس های هر فصل مختص فصل مورد نظر است با تغییرات آب  و هوایی باید ظاهر زیبای شما نگه داشته شود.

گرچه مهم است که در گرما به بهترین شکل خود ظاهر شوید ، محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش مضر خورشید باید در اولویت باشد.

لباس کار اساسی ترین شکل محافظت در برابر آفتاب است ، در محیط های باز باید لباس هایی انتخاب شود که هم کاملا پوشیده باشد و هم بدن در حین استفاده خنک بماند.

محصولات ما در تولیدی لباس فرم بافتینه در بسیاری از شرایط های خاص کاربرد دارند.

عینک های ایمنی

سرانجام  عینک های آفتابی و ایمنی را فراموش نکنید! اما فقط اولین جفتی را که می بینید نگیرید ، مطمئن شوید که می دانید چگونه عینک آفتابی و ایمنی مناسب فرم صورت و نیاز های کاری شما هستند.

عینک های ایمنی تولیدی لباس فرم بافتینه برای مشاغلی همچون برش کاری ، جوش کاری مناسب میباشد ، که علاوه بر نور خورشید از پرش اجسام به چشم نیز جلوگیری میکند.

با خریداری لباس های کار و البسه های کار از تولیدی لباس فرم بافتینه امنیت و آرامش را برای خود و کارکنان به ارمغان بیاورید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لباس های کار با مشاوران ما در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 5 =