لباس های کار مناسب برای انواع محیط ها

کلاه های کار

از کلاه مناسب برای شرایط استفاده کنید، از جمله اینکه بتوانید گوش ها را گرم نگه دارید. اگر به کلاه سخت نیاز دارید، یک کلاه بافتنی یا یک آستر زیر کلاه سخت می‌تواند اتلاف حرارت بیش از حد را کاهش دهد.

برای آستر های مناسبی که محافظت ارائه شده توسط کلاه سخت را به خطر نمی اندازند، با مشاوران بافتینه مشورت کنید.

لباس های کار و کار حرفه ایی

لباس باید خشک باشد. قبل از ورود به پناهگاه های گرم باید با برداشتن برف از لباس جلوگیری کرد. در حالی که کارگر در یک منطقه گرم شده استراحت می کند، باید با باز کردن یقه، کمر، آستین ها و مچ پاها یا با درآوردن لباس های بیرونی، عرق خارج شود.

اگر قسمت استراحت به اندازه کافی گرم است، ترجیحاً لایه (های) بیرونی را بردارید تا عرق از لباس خارج شود.

لباس ها باید تمیز نگه داشته شوند زیرا کثیفی سلول های هوا را در الیاف لباس پر می کند و توانایی عایق بودن آن را از بین می برد.

کار در شرایط پر رطوبت

برای کار در شرایط مرطوب، لایه بیرونی لباس باید ضد آب باشد. اگر محل کار را نمی توان در برابر باد محافظت کرد، باید از لباس بادشکن به راحتی قابل جابجایی استفاده شود.

در شرایط بسیار سرد، اگر کار در روز گرم‌ تر انجام نمی‌شود، باید لباس محافظ گرم‌ شده در دسترس باشد. هر لباسی با هر خصوصیاتی در تولیدی لباس فرم بافتینه موجود میباشد.

امنیت دست ها هنگام کار

پنبه توصیه نمی شود، به سرعت مرطوب یا خیس می شود و خاصیت عایق بودن خود را از دست می دهد. از سوی دیگر، پشم و الیاف مصنوعی، در صورت خیس شدن، گرما را حفظ می کنند.

اگر به مهارت دستی نیازی نیست، برای کار های سبک باید از دستکش در دمای کمتر از چهار درجه سانتیگراد و برای کارهای متوسط ​​کمتر از هفت درجه سانتیگراد استفاده کرد. برای کارهای زیر صفر درجه سانتیگراد باید از دستکش استفاده کرد.

لباس های کار مناسب برای انواع محیط ها

 

جوراب

اگر در محیط های کاری کارگران در مدت زمان های زیاد حضور دارند باید از چندین دست لباس های کار استفاده کنند که به راحتی بتوانند با شست و شوی آنها همیشه لباس های کار تمیز را در دسترس داشته باشند.

ممکن است ترجیح دهید یک جفت جوراب ضخیم و حجیم یا دو جفت بپوشید یک جوراب داخلی از ابریشم، نایلون یا پشم نازک و یک جوراب بیرونی کمی بزرگتر و ضخیم. جوراب های آستر ساخته شده از پلی پروپیلن با دفع عرق از پوست به خشکی و گرم نگه داشتن پاها کمک می کند. با این حال، با خیس شدن جوراب بیرونی، خواص عایق آن کاهش می یابد.

رسالت ما در گروه تولیدی لباس فرم بافتینه کسب رضایت مشتریان با تولید لباس های کار برتر میباشد ، هدف ما کسب رضایت مشتریان در سراسر ایران میباشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =