انواع کفش کار

چکمه های کاری سبک

چکمه های ایمنی با وزن سبک به اندازه کافی محکم هستند تا از پا محافظت کنند. این کفش ها در عین حال وزن کمی دارند تا از حرکات طبیعی پشتیبانی کنند. از سوی دیگر، کفش های ایمنی سنگین ممکن است محکم تر به نظر برسند. اما در واقع، سنگینی و فشار بیش از حد باعث آسیب به پا می شود.

نگران کلاهک فولادی جلوی کفش نباشید، اگر ایمنی میخواهید خود را به خطر نیندازید.

کفش های ایمنی کارگران بدون لغزش

حوادث لغزش و سقوط ممکن است در هر زمانی رخ دهد، به خصوص در محیط های لغزنده و چرب مناسب برای کسانی که به دنبال کفش های کار رستوران هستند. بنابراین کفش های ضد لغزش برای جلوگیری از وقوع این حوادث در محل کار ضروری است.

به همین دلیل است که کفش‌های ضد لغزش را طراحی کردند که بهترین عملکرد را روی زمین‌های مرطوب و روغنی دارند. بنابراین کارگران می توانند با خیال راحت و با اطمینان از کفش های ایمنی استفاده کنند.

این کفش‌های راحت و بدون لغزش دارای زیره‌های لاستیکی مقاوم در برابر لغزش هستند و هنگام قرار گرفتن در معرض سطوح آبکی و روغنی، چسبندگی بهتری دارند. نیازی به گفتن نیست که آنها برای اکثر مناطق کاری از جمله رستوران، سفره خانه ها، مراقبت های بهداشتی، خواربار فروشی، مسافرت، سرگرمی و صنعتی ایده آل هستند.

انواع کفش کار

چکمه های ساق پا و نیم بوت های کار متوسط

اکثر کارگران ترجیح می دهند برای انعطاف پذیری و راحتی خود از نیم بوت ایمنی استفاده کنند. این چکمه‌های کار سبک وزن، کار در محیط‌های صنعتی سخت را به یک کار راحت تبدیل می‌کنند.

به همین دلیل است که کفش های ایمنی مانند چکمه های کاری و چکمه های ضد لغزش در میان کفش های سنگین دیگر تولید می شود.

کفش ایمنی کارگران در ورزشگاه ها

برخی از افراد ترجیح می دهند برای مناسبت های مختلف کفش های زیادی داشته باشند. برخی فقط یک جفت کفش می خواهند که برای هر کاری مناسب باشد. بنابراین، بافتینه موج جدیدی از کفش‌های ایمنی مناسب برای مکان‌های کاری سخت، ورزشی و لباس‌های غیررسمی را تولید کرده است.

کفش‌های اسپورت نه تنها برای شرایط سخت و ورزش‌های سخت مناسب هستند، بلکه برای پوشیدن لباس‌های غیر رسمی نیز به اندازه کافی شیک به نظر می‌رسند.

این کفش‌های ورزشی که با دقت مهندسی طراحی شده‌اند تا تخریب‌ناپذیر باشند، دارای مواد سبک وزن در داخل و خارج از کفش هستند تا حرکت انعطاف‌پذیر و محافظت در برابر خطرات را فراهم کنند.

تولیدی بافتینه با تولید کفش های ایمنی با دوام و کیفیت بالا سعی دارد بهترین را برای شما تولید کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =