دستورالعمل برای لباس محل کار

حرفه ای ماندن در حالی که راحت هستید

تا زمانی که لباس تمیز، مرتب و حرفه ای می پوشید، صرف نظر از اینکه محل کار شما چه نوع لباس پوشیدنی دارد، سخت است که اشتباه کنید.

اگر دفتر شما لباس رسمی لازم ندارد، باز هم نباید لباسی را بپوشید که برای رفتن به ورزش یا استراحت می پوشید. استانداردهای خاصی همیشه باید رعایت شود. به عنوان مثال، شلوار جین ممکن است یک مورد قابل قبول برای پوشیدن در یک محل کار غیررسمی باشد، اما باید در شرایط خوبی باشد. به احتمال زیاد ایده خوبی است که از شلوارهای پاره شده یا فرسوده دوری کنید. رعایت استانداردهای حرفه ای خاص می تواند به کارمندان کمک کند در حالی که هنگام پیروی از یک لباس غیررسمی در محل کارباشند می توانند ظاهری آراسته داشته باشند.

هنگامی که برای اولین بار به یک محل کار جدید ملحق می شوید، بهتر است در ابتدا احتیاط کنید و خیلی رسمی لباس بپوشید تا زمانی که به طور کامل متوجه شوید چه لباسی باید بپوشید.

آنچه رئیس شما می پوشد

یکی از راه‌های تسلط بر یک لباس غیررسمی این است که آنچه را که رئیس‌تان می‌پوشد، منعکس کنید. از او به عنوان راهنما برای آنچه باید بپوشید استفاده کنید. اگر آنها رسمی‌تر لباس می‌پوشند، این یک سرنخ است که شما نیز باید لباس رسمی بپوشید. با این حال، اگر آنها بیشتر به صورت غیر رسمی در کار هستند، می تواند به شما کمک کند تا بفهمید که برای محل کار چه بپوشید.

هنگام شروع یک کار جدید، تشخیص اینکه چه چیزی قابل قبول است و چه چیزی غیرقابل قبول است، می تواند مشکل باشد.

از چیزهایی که شما را ژولیده جلوه می دهد اجتناب کنید

صرف نظر از اینکه لباس محل کار شما چقدر غیر رسمی است، نمی خواهید طوری به سر کار بیایید که انگار آن روز صبح عجله کرده اید. هر روز صبح زمانی را به جمع و جور کردن سر و وضع خود اختصاص دهید. اگر لباس های چروک یا کثیف می پوشید، نظر مردم نسبت به شما تغییر پیدا می کند.

دستورالعمل برای لباس محل کار

هنگام کار چه بپوشم؟

در اکثر موارد، توصیه می شود از پوشیدن لباس های بیش از حد “راحتی” خودداری کنید و در صورتی که مجبور هستید با مشتریان در تماس باشید، بهتر است به این نکات توجه داشته باشید. توسعه دهندگان، مدیران دفاتر به طور کلی، افرادی که نیازی به ارتباط حضوری با مشتریان ندارند، می توانند با ظاهری غیر رسمی تر حاظر شوند.

این واقعاً به موقعیت شما و کارفرمای شما بستگی دارد. شما باید با نگاهی به نحوه لباس پوشیدن سایر همکاران در حین کار، ایده ای در مورد نحوه لباس پوشیدن در هنگام کار داشته باشید. آیا مدیر شما از هم کار می کند؟ او چگونه لباس می پوشد؟ اگر نه، به یاد داشته باشید که درخواست اطلاعات از مدیر خود چیزی نیست که از آن خجالت بکشید. برعکس، نشان خواهد داد که به ادغام شدن در فرهنگ شرکت اهمیت می دهید.

تولیدی لباس فرم بافتینه با تولید انواع لباس های رسمی و غیر رسمی بهترین ها را برای شما می خواهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − یک =