همه چیز درباره لباس اداری

انواع لباس اداری

به طور کلی چهار نوع لباس اداری وجود دارد: رسمی تجاری، تجاری حرفه ای، تجاری غیر رسمی و غیر رسمی.

رسمی تجاری

این بالاترین سطح لباس حرفه‌ای است و به معنای کت و شلوار و کراوات برای مردان و مانتو و شلوار همراه با کفش‌های محافظه‌کار برای زنان است. از کارمندان انتظار می رود استانداردهای ظاهری بالایی داشته باشند.

تجاری غیر رسمی

با این حال، اگر دفترچه راهنمای کارمندان شما می گوید که می توانید لباس های غیر رسمی بپوشید، به این معنی است که مجبور نیستید هر روز کت و شلوار، کفش و جوراب بپوشید. با این حال، شما هنوز هم باید سطح خاصی از حرفه ای بودن را حفظ کنید، مهم نیست که لباس چقدر معمولی است. مردان تمایل دارند پیراهن های دکمه‌دار بپوشند در حالی که زنان می‌توانند مانتو، شلوار یا لباس‌های رویی را با ژاکت کش باف پشمی یا ژاکت معمولی بپوشند. کارمندان با جواهرات و سایر لوازم جانبی خود آزادی بیشتری دارند.

لباس غیر رسمی

به عنوان غیر رسمی، مشکل ترین بخش ممکن است اطمینان از حفظ سطح حرفه ای بودن شما باشد. لباس ها همچنان باید فشرده، مرتب و متناسب با نوع کاری که انجام می دهید باشد. مردان می توانند شلوارهای غیر رسمی با پیراهن های یقه دار یا ژاکت های یقه گرد بپوشند. زنان این آزادی را دارند که مانتو و شلوار زیبا یا دلخواه خودشان بپوشند. الگوها و رنگ های روشن با لباس غیررسمی قابل قبول هستند.

همه چیز درباره لباس اداری

تجاری حرفه ای

این یک گام از تجارت رسمی است، اما همچنان محافظه کارانه و سنتی است. در مشاغل حرفه ای انعطاف پذیری بیشتری در رنگ ها و الگوها خواهید دید. مردان تمایل دارند کت و شلوار و کراوات با طرح ها و رنگ های بیشتری بپوشند و زنان تمایل دارند مانتو و شلوار را با جواهراتی بپوشند که بیشتر به چشم می آیند مانند ساعت های درشت یا النگو های طلا.

تولیدی لباس فرم بافتینه برای شما بهترین ها را میخواهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =