لباس حراست و نگهبانی

کفش و کلاه محافظ نگهبان

اگر در یک کارخانه، انبار یا محل ساخت و ساز، علاوه بر کفش‌های راحت، باید کفش‌های ایمنی نیز وجود داشته باشند که از پاها محافظت می‌کنند، کلاه های کامپوزیتی اغلب بهتر از کلاه ‌های فولادی هستند، زیرا احتمال آسیب رساندن به سر افراد کمتر است. طبق دستورالعمل‌های بهداشتی و ایمنی، می‌توان از سرپوش‌های محافظ مانند کلاه ایمنی در محیط ساختمانی استفاده کرد.

محافظان امنیتی چه می پوشند؟

بیشتر نگهبانان از یک پیراهن ساده یا پیراهن یقه‌دار و شلوار ساده به عنوان لایه پایه استفاده می‌کنند، یا اگر در یک محیط حرفه‌ای کار می‌کنند، یک کت و شلوار می‌پوشند.

لباس‌های نگهبانان بسته به محیطی که در آن کار می‌کنند می‌تواند متفاوت باشد. برای مثال، اگر نگهبان در یک مغازه یا اداره کار می‌کند، ممکن است لباس‌هایشان هوشمندتر از نگهبانانی باشد که در یک کارگاه ساختمانی کار می‌کنند.

کفش های راحت یکی از ملزومات است زیرا بسیاری از نگهبانان زمان زیادی را روی پاهای خود می گذرانند. کفش ها همچنین باید ضد آب باشند و چسبندگی خوبی روی آن ها داشته باشند تا از لیز خوردن آن جلوگیری شود.

لباس حراست و نگهبانی

لباس محافظ نگهبان

نگهبانان که تمام وقت خود را در بیرون از خانه و در تاریکی می گذرانند، ژاکت های گرم و ضد آب گزینه های دیگر مانند شلوار گرم باید به همراه داشته باشند. برای محیط‌های تاریک، یک ژاکت مخصوص که به افزایش دید فرد کمک می‌کند و یک کلاه می‌تواند گرمای بیشتری به او بدهد.

حراست و نگهبان چه نوع لباسی استفاده می کنند؟

در سال‌های اخیر، شغل حراست و نگهبانی رواج پیدا کرده و بیشتر مشاغل از جمله طلا فروشان نیازمند نگهبان هستند، بنابراین این سوال مطرح می‌شود که نگهبانان از چه لباس استانداردی باید استفاده ‌کنند؟

نقش یک نگهبان حفاظت از مردم و مشاغل است و برای انجام این کار، آنها باید برای هر موقعیتی آماده باشند.

برند سازی لباس

بسیاری از شرکت های امنیتی به کارکنان خود لباس های مارک دار ارائه می دهند تا صاحبان مشاغل، مشتریان و مجرمان بالقوه بتوانند آنها را به عنوان کارکنان امنیتی شناسایی کنند که در صورت وقوع حادثه می تواند مفید باشد. برندسازی لباس با نام شرکت نیز ظاهر حرفه ای تری به شرکت می دهد.

رسالت ما در تولیدی لباس فرم بافتینه کسب رضایت مشتریان با تولید لباس های کار با کیفیت برای تمامی نقاط ایران است. با ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به بهترین ها فکر کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − پنج =