کت و شلوار مردانه

قوانین طلایی خرید کت و شلوار

آیا به دنبال خرید کت و شلوار هستید؟ در یک عروسی، یک جلسه مهم یا یک مصاحبه شغلی، یک کت و شلوار می تواند بازی را تغییر دهد. اما برای خرید کت و شلوار عالی، قوانین طلایی وجود دارد که باید رعایت کنید.

خرید کت و شلوار جدید می تواند چالش برانگیز باشد، به خصوص اگر اغلب کت و شلوار لازم ندارید. کت و شلوارها در رنگ‌ها، طرح‌ها، چاپ‌ها و بافت‌های مختلف هستند که این روند را کمی دلهره‌آور می‌کند.

چه اولین کت شلواری باشد که میخرید یا سال هاست که کت و شلوار می پوشید و می خواهید کت شلوار بخرید باید قوانین طلایی زیر را در نظر بگیرید.

کت و شلوار مردانه

کت شلوار را سفارشی از تولیدی بخرید

از خرید کت و شلوارهای که در بازار هستند خودداری کنید. در عوض، کت و شلوارهای سفارشی را انتخاب کنید. اگرچه آنها می توانند کمی گران تر باشند، اما تناسب بسیار خوبی برای شما فراهم می کنند و باعث می شود سرمایه گذاری ارزش آن را داشته باشد.

حتی اگر خوش شانس باشید و کت و شلواری را پیدا کنید که مناسب است، بهتر است آن را مطابق با سبک و ترجیح خود سفارشی کنید. احساس می کنید بسیار باکلاس تر می شوید و کت و شلوار صد برابر بهتر به نظر می رسد.

شانه های کت و شلوار را بررسی کنید

شانه های بزرگ می تواند ظاهر کل کت و شلوار را خراب کند. یک کت و شلوار مناسب باید شانه های شما را مشخص کند و شکل بدن شما را برجسته کند. همیشه به یاد داشته باشید که شانه باید صاف بنشیند بدون اینکه بالا بیاید. به همین دلیل است که بهتر است به سراغ یک کت و شلوار سفارشی بروید.

هنگام انتخاب پارچه، فصل های سال را در نظر داشته باشید

کت و شلوار مردانه در پارچه های مختلف مانند نخی، کتان و پشم موجود است. هر پارچه ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد و فصل های مختلف را کاملاً تکمیل می کند. کت و شلوارهای نخی و کتانی برای فصل گرم تر مناسب ترند زیرا سبک تر و قابل تنفس هستند.

کت و شلوار خود را بر اساس فصلی که قصد پوشیدن آن را دارید انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر کت و شلوار را برای عروسی یکی از دوستانتان در تابستان می خرید، بهتر است پارچه ای سبک و قابل تنفس انتخاب کنید.

از سوی دیگر، کت و شلوارهای پشمی برای فصول سردتر ایده آل هستند زیرا گرما و راحتی بیشتری را ارائه می دهند.

طول کلی را بررسی کنید

اندازه گیری بعدی که باید به آن نگاه کنید طول کلی است. طول ایده آل نباید از دور کمر شما بیشتر شود. یک کت و شلوار بلندتر می تواند شما را نامرتب نشان دهد و شما را عاریتی نشان دهد.

شرکت تولیدی بافتینه یک تولید کننده پیشرو پوشاک مردانه و زنانه در سراسر ایران است. تولیدی بافتینه کت و شلوارهای رسمی را در سبک ها و طرح های مختلف تولید می کنند. با ما در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 6 =