لباس کار های برای تمامی مشاغل و کار ها

شلوار های کار بافتینه

شلوار های کار تجاری ما به همان اندازه که انعطاف پذیر هستند بادوام هستند. آنها در طیف وسیعی از اندازه ها موجود هستند، تناسب منظمی را ارائه می دهند، و در تمام مناطق اصلی استرس تقویت می شوند.

همچنین، مانند همه لباس‌ های کار ما، دارای ویژگی‌ های مفیدی هستند، از جمله جیب‌ های مفید مختلف و یک حلقه کلید برای نگه داشتن ابزار های شما در حبن انجام کار میباشد.

در تولیدی لباس فرم بافتینه طیف کاملی از شلوارهای کار با عملکرد بالا را مشاهده کنید. و از همه مهمتر، تحویل به موقع در محل کار را دریافت میکنید.

لباس کار و الهام گرفتن از مد های روز

هنگام طراحی طیف وسیعی از کاپشن و شلوار های لباس کار، ما به دنبال الهام گرفتن از آخرین مدها و گرایش ها بودیم.

ما معتقدیم که کاپشن و شلوار های تجاری ما به خوبی هر چیزی که پیدا می شود به نظر می رسد، همانطور که با این واقعیت ثابت می شود که بسیاری از مشتریان ما به ما می گویند که انتخاب می کنند آن را خارج از محل کار بپوشند!

لباس کار های برای تمامی مشاغل و کار ها

لباس های کار برای محیط های خاص

در تولیدی لباس فرم بافتینه، ما همیشه لباس کار خود را با در نظر گرفتن نیازهای مشاغل خاص و کاربردهای صنعتی طراحی می کنیم.

آنهایی که در کف سازی و سایر مشاغل سبک کار می کنند، اغلب مجبورند ساعت ها را روی زانو بگذرانند، که می تواند آزاردهنده باشد.

به همین دلیل است که بسیاری از شلوارهای کار ما دارای زانوبند هایی هستند که در قسمت پایین قرار دارند، که برای استفاده با زانوبند های مارک خودمان طراحی شده است.

لباس های کار برای مشاغل صنعتی

برای کارهای تجاری سبک، و برای کار در فضای باز در طول ماه های گرم تابستان، کاپشن و شلوار های کاری ما شما را در طول روز کاری خنک و راحت نگه می دارند  در حالی که تا حد امکان زیبا به نظر می رسند.

کاپشن شلوار های مهندسی کاری ما با الهام از صنایع سخت های برای مشاغل صنعتی سبک و متوسط ​​مناسب است.

البسه های کار تولیدی لباس فرم بافتینه

البسه های زیادی برای انتخاب وجود دارد، اما برای راحتی در کار، ترکیبی عالی از البسه های کار از جمله زانو بند  و شلوار و ما را انتخاب کنید.

اگر حتی به محافظت بیشتری نیاز دارید، البسه های متخصص ما به گونه ای طراحی شده اند که با شلوار و در کل لباس کار شما  مناسب باشند.

البسه های کار ما سبک وزن و در عین حال سفت و سخت، محجوب و در عین حال بسیار موثر هستند  به صورت ارگونومیک برای استفاده حرفه ای ها طراحی شده اند.

رسالت ما در گروه تولیدی لباس فرم بافتینه کسب رضایت مشتریان با تولید لباس کار های بی نظیر میباشد. از حمایت های شما کمال تشکر را داریم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − چهار =