شلوار کتان مناسب کار

راحتی شلوار کتان برای آقایان

شلوار کتان برای آن دسته از آقایانی که می خواهند راحت باشند یا به دنبال شلواری هستند که برای ران های ماهیچه ایشان اذیت نشود این نوع شلوار مناسب است، این شلوار ها برای پوشیدن در لباس های رسمی نیز مناسب هستند و حتی این شلوار ها با لباس های غیررسمی و شیک مثل پیراهن های یقه اسکی نیز تناسب دارند.

اگر می خواهید بالا تنه شما بزرگ  نمایش داده شود بهترین راه این است که این است که بالا تنه خود چند لایه لباس بپوشید چون می تواند قالب بدن شما را بزرگ تر نشان دهد و نیمرخ شما را توازن بخشد.

بهترین حالت پوشیدن لباس کار

انتخاب لباس کار کمی ریسک دارد. پیراهن، کت های کتانی سبک، همچنین پیراهن های چهارخانه، روی آن لباس پشمی، ژیله های بافتنی، لباس های رویی ضخیم و کفش های با دوام به طور ممتاز تیپ شما را کامل می کند.

یک نجار را در ذهن تان مجسم کنید می بینید که یک نجار اساسا به دستکش و لباس کار نیاز دارد. پس این نجار باید لباس های متناسب با کار خود به همراه دستکش بپوشد تا از کثیفی خرده های چوب و تیزی برخی از لایه های چوب در امان باشد.

شلوار کتان مناسب کار

شلوارهای کتان رسمی

بله تعجب نکنید! با وجود اینکه بعضی اوقات شلوار های کتان به اشتباه شلوار پارچه ای خوانده می شوند، شلوارهای کتان رسمی نیز وجود دارد. این نوع از شلوارها را می توان با دوخت های مخفی که درطول درزهای داخلی و بیرونی آنها هست تشخیص داد، که خط دوخت تمیز و ظاهری شیک تر را تضمین می کند. این سبک کارها معمولا در قسمت بالاتری از کمر بسته می شوند و این بدان معنی است که آن ها طوری طراحی شده اند که به روش مناسبی پوشیده شوند.

کیفیت شلوار کتان

از دیگر ویژگی های قابل گفتن این شلوار ها این است که از جنس های با کیفیت تر و لوکس تری درست شده اند و هماره با استاندارد بهتری تولید می شوند.

این نوع شلوارها همان طورکه احتمالا انتظار دارید قیمت بالاتری دارند، ولی با خرید یکی دوتا از این شلوارها در رنگ های خنثی سرمایه گزاری خوبی کرده اید چون سال ها برایتان کار خواهند کرد.

دقیقا همان طور که باید از پوشیدن لباس های روی هم درنوع اول از شلوارهای کتان خودداری کنیم لازم است از لباس های واقعا غیررسمی مثل لباس های کهنه یا تی شرت های قدیمی و رنگ و رو رفته و امثال آن اجتناب کنیم.

بعضی از آنها حتی ممکن است یک پاچه شلوار ناتمام داشته باشند و لازم باشد که یک خیاط آن را لبه دوزی کند. این نوع از شلوارهای کتان از لحاظ تطبیق دادن با سایر لباس ها بهترین گروه است. می توانید آن را با پیراهن های غیررسمی، پیراهن های یقه دار یا یک پلیور یقه گرد بپوشید، تا ظاهری غیررسمی و در عین حال شیک داشته باشید اما با این وجود با یک پیراهن رسمی، کت های اسپرت، کراوات و کفش های رسمی هم ظاهری کاملا مناسب خواهید داشت.

شلوار های کتان

این گروه از شلوارها، از لحاظ جنس و برش با دیگر گروه شلوار ها متفاوت هستند. این شلوار ها معمولا از پارچه های متفاوت و ضخیم تولید می شوند. این مدل از شلوارها با ایجاد خطوط دوخت مستقیم، آزادتر و راحت تر در تن می نشینند و به شما ظاهری مودب و مناسب می دهند. تولیدی لباس فرم بافتنه فکر کردن را برای شما راحت کرده است. می توانید با انتخاب یک شلوار کتان برای کار از دوام و استقامت این شلوار ها در کار بهرمند شوید.

ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به فکر کسب رضایت مشتریان عزیز هستیم که با تولید لباس های کار با کیفیت برای تمامی نقاط ایران راحتی را برای شما می خواهیم. با ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به بهترین ها فکر کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 11 =