پارچه مناسب لباس کار

نرخ خرید پارچه لباس کار

برای هر اداره، مدرسه، سازمان و حتی خود تولیدی ها مهم است که با کمترین بودجه اقدام به تهیه پارچه برای لباس فرم کنند.

مجموعه های خصوصی و دولتی بسیار برایشان مهم است که با کمترین هزینه بهترین پارچه و لباس کار را برای کارکنان و پرسنل خود تهیه کنند.

این مهم انجام نمی گیرد مگر آنکه از کانال های مستقیم فروش و نمایندگی های معتبر خرید پارچه اقدام کنید تا علاوه بر خرید با نرخ کارخانه وظیفه فرستادن را نیز بر عهده گیرند.

پارچه ترگال ساده

پارچه ترگال ساده با وزن تقریبی دویست و چهل گرم و عرض صد و پنجاه سانتی متر بسیار مناسب و مقرون به صرفه برای لباس فرم مدارس و مهد کودک ها، یونیفرم اداری، لباس پرسنلی شرکت ها، رستوران ها و فروشگاه های بزرگ و کوچک است.

این پارچه به همراه الگو مشابه خود پارچه کجراه بیش از صد رنگ را شامل می شود که هر مجموعه ای می تواند با توجه به معیار های ذکر شده رنگ مورد نظر خود را از این پارچه ارزان انتخاب کند.

در نرخ گذاری پارچه های ترگال و کجراه، رنگ پارچه به علت نرخ مواد اولیه رنگرزی یکی از ملاک های مهم است بدین صورت که رنگ های روشن و متوسط نرخی ارزان تر نسبت به رنگ های سیر دارند.

تخصص در انتخاب پارچه

پارچه فروشی های خرده و عمده و از همه مهمتر تولیدی های پوشاک و لباس برای موفقیت در کسب و کار بهتر است درباره انتخاب پارچه برای لباس کار و یونیفرم از هوشیاری کافی برخوردار باشند.

آنها حتی باید به مشتری ها و نهاد های طرف قرار داد خود مشاوره دهند. مدیران هر مجموعه نیز لازم است سلیقه های شخصی را کنار گذاشته و به صورت اصولی بر انتخاب پارچه و نوع دوخت و طرح لباس نظارت کافی داشته باشند.

پارچه مناسب لباس کار

پارچه کجراه پنبه ای هفتاد سی

پارچه کجراه پنبه ای سی هفتاد، دو نوع دارد که هر دو به عنوان هفتاد سی شناخته می شوند.

  • پارچه کجراه سی در صد پنبه و هفتاد درصد پلی استر
  • پارچه کجراه هفتاد درصد پنبه و سی درصد پلی استر

این نکته را در خرید حتما توجه فرمایید و مراقب رازهایی که تولیدی و فروشندگان پارچه به شما نمی گویند باشید.

پارچه های تریکو

پارچه های تریکو در انواع مختلف نیز مناسب تی شرت کارگران فست فودی ها، طرفداران یک تیم ورزشی، لباس فرم ورزشکاران یک باشگاه است.
شورت ها و لباس های ورزشی و تیشرت های تبلیغاتی بیشتر با پارچه تریکو دوخت می شود.

ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به فکر کسب رضایت مشتریان عزیز هستیم که با تولید لباس های کار با کیفیت برای تمامی نقاط ایران راحتی را برای شما می خواهیم. با ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به بهترین ها فکر کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =