انواع آرم برای یونیفرم

انواع گلدوزی‌ها

یکی از فرایند‌ های دیگر برای قرار دادن آرم بر روی لباس کار، استفاده از انواع گلدوزی‌ هاست. گلدوزی، یکی از فرایند‌ های مهم، برای قرار دادن لوگو یا آرم بر روی لباس کار است.

به کمک گلدوزی برای آرم، کوچک ترین نقش‌ ها را نیز بر روی لباس کار می‌توان اجرا کرد. با اجرایی کردن طرح‌ هایی به این شکل بر روی لباس کار، فرایند تبلیغات به شکل دیگر اجرا می‌شود.

بنابراین، دایماً از آرم بر روی لباس کار، برای متمایز کردن شرایط کاری بین افراد استفاده نمی‌شود. آرم در لباس کار، به نوعی تبلیغات در نظر گرفته می‌شود. این نوع از تبلیغات، شاخص خوبی برای بالا بردن سطح شناسایی بیشتر فعالیت مربوطه یا اداره مورد نظر می‌شود.

گلدوزی‌هایی که بر روی لباس کار انجام می‌شود

  • دوخت آرم
  • به کار بردن آن بر روی تیشرت‌ های تبلیغاتی

برای ایجاد آرم به روش گلدوزی، دستگاه‌ های مدرنی در بازار وجود دارند. این نوع از دستگاه‌ ها، برای ایجاد طرح زیبا و گوناگون بسیار مناسب و استاندارد می‌باشند.

برای ایجاد آرم به روش گلدوزی دستگاه‌ های مدرنی در بازار وجود دارند. این نوع از دستگاه ها برای ایجاد طرح های زیبا هدفمند بسیار مناسب و استاندارد هستند.

آرم

یکی از فرایند‌های دیگر برای تولید آرم، بهره بردن از اشکال مختلف در آرم لباس می باشد.

شکل‌ ها، نوع برند را مشخص می‌کنند. در یک برند، امکان وجود شکل های مختلفی وجود دارد. این شکل ها، موجب ایجاد یک برند می شوند.

انواع آرم برای یونیفرم

انواع آرم

برای انواع لباس‌ های کار، آرم‌ های مختلفی وجود دارد. حتی نوع قرار دادن آرم‌ های موجود برای لباس کار، بسیار خاص است. آرم برای لباس کار، باید به گونه‌ای باشد که بتوان آن را به خوبی مشاهده کرد و بر روی لباس کار موجود باشد.

در واقع آرم، برای برخی از لباس کار‌ های استاندارد، بیشتر به شکل متساوی الاضلاع است. این ساختار، برای سازمان‌های رسمی‌ تر به کار برده می‌شود.

اداره های رسمی، با آرم خاص بیشتر نشان داده می‌شوند. در قسمت زرین آرم موجود برای یک اداره، نام شرکت مربوطه در بخش پایین آن قرار می‌گیرد.

چاپ به کار رفته برای آرم لباس کار، ثابت و دارای رنگ مناسب برای آن است. قرار دادن آرم در مکان مناسب، یکی از فاکتور‌ های مهم برای همه‌ی افراد است. در واقع، آرم برای لباس کار، باید در قسمت بالا تنه کاملا آشکار باشد.

استفاده از نخ

یکی از فرایند‌ های دیگر برای ایجاد آرم در لباس کار، استفاده از نخ است. نخ، یکی از فاکتور‌ های بسیار مهم برای ایجاد ساختار استاندارد و متناسب برای آرم لباس کار است.

ترکیب رنگ‌ ها با یکدیگر و قرار دادن آن‌ ها در کنار هم، منجر به ایجاد آرمی زیبا بر روی لباس کار می‌شود. البته رنگ‌ های ساده‌ تر و همین طور در هم آمیخته، برای تولید آرم لباس کار مناسب‌ تر است.

ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به فکر کسب رضایت مشتریان عزیز هستیم که با تولید لباس های کار با کیفیت برای تمامی نقاط ایران راحتی را برای شما می خواهیم. با ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به بهترین ها فکر کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + چهار =