لباس کار میکانیکی

استفاده از پیش بند

پیش بند در لباس، به کاهش بیش از اندازه کثیفی در لباس کمک می‌کند. بنابراین میزان کثیف شدن لباس به کمک پیش بند کاهش پیدا می‌کند. پیش بند گزینه خوبی برای بالا بردن سطح تمیز بودن لباس است. لباس صنعتی، نسبت به جنس آن متفاوت است.

مشاغلی مانند مکانیکی نیاز شدیدی به پیش بند دارند. در واقع، نکته بسیار مهم در رابطه با به کارگیری پیش بند، تمیز نگه داشتن لباس فرد است که پیش بند باعث جلوگیری از کثیف شدن لباس می شود.

استفاده از پیش بند در کسب و کار‌هایی نظیر مکانیکی به شدت نیاز می باشد. مکانیکی، یکی از فعالیت‌ هایی که به مواد روغنی وابسته است. بنابراین سر و کار داشتن با روغن بیشتر در فرایند مکانیکی، منجر به کثیف شدن لباس می‌شود.

وسایلی که نباید مکانیک در شغل خود آن ها را استفاده کند:

  • کلید
  • ساعت
  • زنجیر

هیچ یک از موارد بالا، در لباس مکانیکی نباید استفاده شود.

لباس کار میکانیکی

مشخصات لباس مکانیکی

یکی از مشخصات لباس مکانیکی امکان شستشو آسان آن است. در زمان به کار بردن لباس میکانیکی در زمان طولانی، باعث کثیف و روغنی شدن بیش از اندازه آن می‌ شود. جنس لباس، باید در هر بار شستشو کیفیت خود را از دست ندهد. جنس لباس میکانیکی، باید دوام مطلوبی در برابر مواد شوینده داشته باشد.

مقاومت لباس کار در برابر مواد شوینده

جنس لباس باید در برابر هر گونه مواد شوینده، مقاومت زیادی را از خود نشان بدهد. پوسیده نشدن لباس خود یکی از فاکتور‌های مهم برای بهره‌مندی از لباس در طولانی مدت است.

مواد شوینده برای تمیز کردن لباس، بسیار قوی هستند. در واقع، مواد شیمیایی بسیار قوی در آن‌ها به کار رفته است. این مواد شیمیایی بر تار و پود لباس تاثیر بسزایی می‌گذارند.

لباس مکانیکی چیست؟

پاره یا باز بودن لباس در شغل مکانیکی، منجر به بروز آسیب و صدمه ناشی از کار می‌شود. یکی از نکات مهم در رابطه با کار مکانیکی، مکانیک‌ ها نباید از برخی وسایل در محیط کاری خود استفاده کنند. البته این وسایل، از نوع شخصی برای هر مکانیکی وجود دارد.

ارزش لباس کار بسیار بالاست، لباس مکانیکی، دارای ویژگی‌ های متفاوتی به خود می‌باشد. مکانیکی، یکی از شغل های مهم در رابطه با عملکرد وسایل نقلیه است. با رو به رو شدن مشکل با عملکرد وسایل نقلیه، باید آن را پیش یک مکانیک خوب برد. بیشتر مکانیک‌ها، دارای لباس مناسب برای کار خود هستند. لباس مناسب برای شغل مکانیکی، نباید به صورت پاره یا باز باشد.

ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به فکر کسب رضایت مشتریان عزیز هستیم که با تولید لباس های کار با کیفیت برای تمامی نقاط ایران راحتی را برای شما می خواهیم. با ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به بهترین ها فکر کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 5 =