معرفی انواع لباس یکسره

انواع لباس یکسره

استفاده از لباس کار یکسره اهمیت بالایی برخوردار است، لباس کار یکسره مانند سایر لباس کاری های دیگر با حسب جنس، کاربرد و نوع فصل در مدل‌ ها و رنگ‌ بندی‌ های مختلفی دسته‌ بندی می‌شود.

از محبوب‌ترین لباس کار های یکسره می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لباس کار یکسره کتان
  • لباس کار یکسره جین
  • لباس کار یکسره جوشکاری
  • لباس کار یکسره زنانه
  • لباس کار یکسره مهندسی تابستانی

لباس کار یکسره کتان

لباس کار یکسره کتان از الیافی تحت عنوان کتان درست شده است. این نوع لباس‌ ها بسیار راحت هستند در ضمن ضد حساسیت و جریان دمایی را به خوبی با محیط برقرار می‌ کند.

معرفی انواع لباس یکسره

لباس کار یکسره زنانه

یکی از پنج نوع لباس کار یکسره، زنانه است. با توجه به حضور گسترده بانوان در عرصه تجارت کار زنان هم در کنار مردان مشغول فعالیت هستند. بر همین اساس لباس‌ های کار به صورت خاصی برای بانوان طراحی شده می‌شود که در حین فعالیت چه محدودیتی نداشته باشند همچنین از آزادی و راحتی بیشتری بهره ببرند.

لباس کار یکسره جین

برای اولین دفعه لباس کار یکسره جین توسط دریا نوردان مورد استفاده قرار گرفت. لذا به دلیل محبوبیت این نوع لباس کار در آمریکا باعث شد که در کل دنیا محبوب شود.

پارچه‌ های لی، مقاوم و بادام‌ تر از سایر پارچه‌ های دیگر هستند همچنین در برابر حرارت یا سوختگی، پارگی یا ساییدگی در حین کار بسیار مناسب هستند. اما باید گفت که مبادله حرارتی مطلوبی ندارند، بنابراین برای کار در محل هایی که خیلی گرم است پیشنهاد نمی‌ شوند.

لباس کار یکسره جوشکاری

لباس کار یکسره جوشکاری در برابر حرارت، جوشکاری با قوس و در برابر جریان الکتریسیته مقاومت بالایی دارد.

لباس کار یکسره مهندسی تابستانی

لباس کار یکسره مهندسی تابستانی تبادل دمایی مناسبی دارد. همچنین توانایی جذب و رطوبت زیاد را دارد. با توجه به آن خوب است که برای تهیه این نمونه لباس‌ ها از الیاف های طبیعی مثل ویسکوز یا کتان استفاده شود. احتمالا دیده باشید که لباس‌ های یکسره مهندسی تابستانی در دو طرح آستین بلند و کوتاه تولید می شود که بسته به نوع فعالیت هر شغل متفاوت است.

در صورتی که در محل های باز مشغول کار کردن هستید بهتر است از لباس‌ های آستین بلند استفاده کنید تا از دستانتان در برابر تابش اشعه خورشید محافظت شود.

ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به فکر کسب رضایت شما مشتریان عزیز هستیم که با تولید لباس های کار با کیفیت برای تمامی نقاط ایران راحتی را برای شما می خواهیم. با ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به بهترین ها فکر کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =