انواع مختلف کت و ژاکت

کت های بارانی

خوب، این یکی کاملا واضح است. هدف اصلی کت های بارانی محافظت از شما در برابر باران است. از نظر پیاده روی، اینها معمولاً بسیار سبک و قابل انعطاف هستند.

این کاپشن ها با در نظر گرفتن حرکت ساخته شده اند، بنابراین به گونه ای طراحی می شوند که امکان حرکت زیاد و فضایی را برای لباس های اضافی فراهم کنند.

کاپشن‌های بارانی همه‌کاره و مناسب برای پیاده‌روی هستند، اما می‌توانند برای انواع فعالیت‌های دیگر در فضای باز و همچنین استفاده روزمره معمولی استفاده شوند.

اغلب اوقات، می توان به آنها به عنوان پوسته ای برای باران اشاره کرد که توصیفی بسیار تحت اللفظی است، یعنی یک پوسته برای محافظت از شما در برابر باران.

هدف از ساخت آنها جلوگیری از ورود باران است و در عین حال به قسمت داخلی، بین تنه و داخل ژاکت اجازه تنفس می دهد، یعنی عرق می تواند به راحتی خارج شود تا از داخل خیس نشوید.

انواع مختلف ژاکت

زمانی که می‌خواهید به پیاده روی بروید انتخاب یک ژاکت مناسب می تواند گیج کننده باشد، مخصوصاً اگر تازه کار باشید.

مطمئناً، برخی از آنها ساده هستند، این را می‌دانیم که کت بارانی کتی است که برای محافظت از شما در برابر باران استفاده می شود. اما در مورد یک ژاکت چطور؟

بسیاری از ژاکت‌ها برای اهداف متعددی ارائه می‌شوند. یک ژاکت بارانی از شما در برابر باد محافظت می کند، اما یک سری خاص از کت های ضد باد وجود دارد که از شما در برابر باد محافظت می کند.

به نظر می رسد انواع مختلفی از ژاکت ها برای بیرون از منزل وجود دارد، می تواند سخت باشد که بدانید هدف هر یک از انواع مختلف چیست و چه چیزی برای نیازهای شما خوب است.

انواع مختلف کت و ژاکت

ژاکت ها عبارتند از:

  • کاپشن های بارانی
  • کت های پایین تا زیر زانو
  • کت های پشمی
  • ژاکت های بادی
  • کت های زمستانی
  • کت بارانی
  • ژاکت های پشمی
  • ژاکت های کلاه دار
  • ژاکت های مخصوص عایق

کت های پایین تا زیر زانو

کاپشن های زیر زانو ساخته شده از پرهای نرم و گرم زیر شکم اردک ها یا غازهاست. هدف اصلی این ژاکت ها تامین گرما است.

هر چه قدرت پر ها بیشتر باشد، حفره های هوای بیشتری در قسمت پایینی وجود دارد و ژاکت نسبت به وزن خود عایق بیشتری خواهد داشت.

در حالی که برخی از ژاکت های زیر زانو قابلیت ضد آب دارند ولی اگر خیس شود خوب نیست، بنابراین باید مراقب آن بود.

کاپشن های زیر زانو یک عایق عالی برای حفاظت شما در برابر سرما و بارش است. کاپشن های زیر زانو از قدرت پر ها استفاده می‌کند تا شاخصی از خواص عایقی بی نصیب نماند.

کت های پشمی

یک ژاکت پشمی یک بخش کلیدی از لیست لوازم کوهنوردی است. کت های پشمی معمولاً از پشم مصنوعی پلی استر ساخته می شود و معمولاً به عنوان بخشی از سیستم لایه بندی استفاده می شود.

عملکرد اصلی این است که گرما را فراهم کند و در عین حال سطح خوبی از تنفس را فراهم کند تا به تنه شما اجازه تنفس بدهد.

آنها در ضخامت های متفاوتی هستند و ضخامت های ضخیم تر گرمای بیشتری را ارائه می دهند که برای پیاده روی عالی هستند.

معمولاً قرار نیست از باد یا باران محافظت کند، می توانید از کت های بارانی استفاده کنید که ممکن است مقداری مقاومت در برابر باران ایجاد کنند.

ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به فکر کسب رضایت شما مشتریان عزیز هستیم که با تولید لباس های کار با کیفیت برای تمامی نقاط ایران راحتی را برای شما می خواهیم. با ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به بهترین ها فکر کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =