ویژگی های یک شلوار

جیب های جلو

بیشتر شلوار ها دارای تعدادی جیب هستند که کاربردی ترین جیب ها، جیب های جلو هستند.

این جیب ها به کاربر اجازه می دهد که وسایل مورد نیاز جود را درون جیب ها قرار دهد و کاربر می تواند هنگام سرما دست های خود را درون جیب ها بگذارد.

اگر یک شلوار جین دارید، احتمالاً با جیب سکه آشنا هستید، یک جیب کوچک و به ظاهر بی مصرف که داخل جیب بزرگتر در سمت راست قرار دارد.

جیب سکه همراه با دو جیب جلو و دو جیب پشت، اصطلاح شلوار پنج جیبی را بر عهده دارد. با این حال، یک جیب سکه اضافه شده می تواند در شلوار هایی که رسمی تر از شلوار جین هستند، ظاهر شوند.

ویژگی های یک شلوار

کمربند

شلوار ها را معمولا باید با کمربند استفاده کرد. کمربند از مواد چرم یا پلاستیک تولید می شود که به دور کمر می پیچد و دارای مکانیسم محکمی برای نگه داشتن شلوار روی بدن است.

بند کمربند می تواند از نظر عرض متفاوت باشد، از نازک تا پهن، اما عرض استاندارد بین یک تا دو اینچ است.

گاهی اوقات، به خصوص در شلوار های لی، ممکن است از کمربند استفاده نشود که این به نظر می رسد شما فراموش کرده اید از کمربند استفاده کنید. با این حال، شما بدون کمربند برای یک ظاهر معمولی محبوب دارید.

تنظیم کننده های جانبی

برخی از مردان شلوار هایی را با تنظیم کننده های کناری ترجیح می دهند. این سگک‌ها معمولاً سگک‌های کوچکی هستند که به زبانه یا بند پارچه‌ای متصل می‌ شوند.

تنظیم کننده را می توان در مرکز کمر یا پایین تر، روی درزی که کمر بند را به بقیه شلوار می پیوندد قرار داد.

از طرف دیگر، می‌ توانید تنظیم‌ کننده‌ هایی را با دکمه‌ ها به جای سگک‌ ها پیدا کنید که کمی رسمی‌تر هستند.

حلقه های شلوار مختص کمربند

در شلوار های سفارشی یا مدل‌ های بهتر، یک حلقه کوچک پارچه دور تا دور شلوار، که برای نگه داشتن کمربند شما طراحی شده است و یک شاخص برای گرفتن سکگ کربند وجود دارد که از چرخش کمربند شما از مرکز در حین انجام فعالیت های روزانه جلوگیری کند.

از آنجایی کمربند ها از جنس متفاوت (مثل چرم) با رنگی متفاوت از پیراهن یا شلوار شما ساخته شده اند، ظاهر مناسب را به شما می دهند.

پرده کمر

در نهایت، در قسمت داخلی شلوار خود، ممکن است یک پرده کمر داشته باشید. این اساساً نواری از آستر است که تمام دور کمر را می‌پوشاند.

معمولاً در امتداد بالای کمربند محکم می‌شود، اما می‌توان آن را از پایین بلند کرد تا مواد زیرین سازه کمر نمایان شود.

برای تهیه انواع لباس فرم و لباس کار باید در سایت لباس فرم بافتینه وارد شوید و در قسمت محصولات، البسه فرم ها و لباس کار ها را ببینید، با ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به بهترین ها فکر کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 7 =