استاندارد لباس کار

تولید لباس کار

بیشتر تولیدی‌ هایی که به دوخت لباس کار مشغول هستند تمامی نکات را برای دوخت در نظر دارند و همین و طور این که بررسی‌ های لازم را نیز در رابطه با محیط‌ های کاری در اختیار دارند تا جایی که بتوانند لباس کار مناسبی را برای هر محیط کاری تولید نمایند و مشتریان خود را در این رابطه راضی نگه دارند و این خود نکته بسیار ارزشمندی است که در تولیدی لباس کار وجود دارد.

مقاومت لباس کار

در هنگام شستشو، لباس کار نباید مقاومت خود را از دست بدهد و به شدت پوسیده شود.

لباس کار باید مقاومت بالایی در میزان شستشو و هم در فرایند‌ های کاری که در مدت زمان طولانی از آن استفاده می‌ شود را در خود داشته باشد.

استاندارد لباس کار

راحتی لباس کار

اهمیت لباس کار بسیار زیاد است اما در برخی از موارد مشاهده می‌ شود که لباس کار تنگ است یا این که به میزان زیادی نیز گشاد می‌ باشد.

بنابراین تنگ بودن بیش از اندازه یا گشادی بیش از اندازه برای لباس کار مناسب نیست و باید اندازه متعادل و مناسبی را برای لباس کار ایجاد کرد تا بتوان در آن راحت بود و فرایند‌ های شغلی را به خوبی انجام داد.

شلوار کار

در شلوار کاری اندازه یکی از مهم‌ ترین ارکانی است که در تهیه آن باید وجود داشته باشد، زیرا اگر اندازه برای هر فرد به درستی گرفته نشود نمی توان از آن ها به خوبی استفاده کرد و شکل خوشایندی نیز نخواهد داشت.

گاهی اوقات دوخت‌ هایی که برای لباس کار انجام می‌ شود به این شکل است که از شلوار‌ های جداگانه‌ای نیز برخوردار هستند.

گرما و سرما متعدل

برای بسیاری از فعالیت‌ هایی که در فصل‌ های سرد و گرم سال انجام می‌ شود باید لباس‌ هایی را استفاده کرد که میزان گرما و سرما متعادل و خوبی را نیز از آن به دست آورد در غیر این صورت میزان عملکردی که باید از افراد به دست آید به شدت کم می‌ شود.

نکته‌ای که وجود دارد در مورد کاپشن‌ های کارگری است که بیشتر برای افرادی که در محیط‌ های باز یا محیط‌ هایی که دارای فضای بزرگی هستند مناسب است.

ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به فکر کسب رضایت شما مشتریان عزیز هستیم که با تولید لباس های کار با کیفیت برای تمامی نقاط ایران راحتی را برای شما می خواهیم. با ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به بهترین ها فکر کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =