لباس کار

لباس کار خدماتی:

معمولا لباس هایی که برای کار های خدماتی استفاده می ­شوند از کم ترین ترکیب رنگی برخور دارند و به دو دسته بلوز و شلوار دکمه­ های و کاپشن و شلوار زیپی تقسیم می­ شوند.

قیمت لباس کار خدماتی معمولا به دلایلی از جمله جنس پارچه، دوخت و لایی نامرغوبی که استفاده می ­شود ارزان قیمت بوده که همین عامل باعث شده کارفرمایان به این نوع از لباس ­ها توجه بیشتری داشته باشند.

مزیت­ هایی برای استفاده از لباس کار:

به دلیل تاثیری که پوشش لباس ­های فرم بر افراد مراجعه کننده در آن ارگان می­ تواند داشته باشد در واحد های نظامی و سپاهی به پوشش یکسان افراد ذیربط تا حد بسیار زیادی اهمیت می دهند.

در تمامی مشاغل به هر میزان که لباس کار از نظر مراجعه کننده جذاب تر به نظر برسد ممکن است که احتمال جذب آنان نیز به همان اندازه بیشتر شود. البته باید گفت که بر عکس این موضوع نیز می تواند اتفاق بیفتد که یک لباس کثیف و ن  امناسب باعث دفع مشتریان به آن مرکز شود.

بیشتر شدن احساس تعلق خاطر کارمندان به سازمان یا ارگانی که در آن مشغول به کار هستند.

شاخصه تفاوت کارمندان با استفاده از لباس کار: ایجاد این ملاک که با توجه به تفاوت لباس کار کارمندان مختلف را به توان تشخیص داد از دیگر مزایای لباس فرم در کار کنان است.

ایجاد نظم و یک پارچگی در کل مجموعه: یک دست بودن لباس کار در مجموعه­ های متفاوت باعث شفافیت در آن ارگان خواهد شد.

لباس کار

لباس های نسوز

در فروشگاه های تجهیزات ایمنی و آتش نشانی معمولا دو نوع از لباس­ های نسوز لی و کتان را به مردم ارائه می­ دهند. میزان مقاومتی که این پارچه­ ها دارند تا حد زیادی به دلیل ضخامت و درصد بالای نخ آن بیشتر از لباس های کار دیگر است. معمولا در کاری هم چون جوشکاری برای جلو گیری از تشعشعات از پارچه­ های به رنگ قرمز برای ساخت لباس کار استفاده می­ کنند.

لباس های کار یک بار مصرف:

انتخاب و بهره گیری از لباس کاری که برای شغل­ های خاصی چون نقاشی مناسب باشد همیشه جزو یکی از مشغله ­های ذهنی افرادی که به این نوع از کار مشغول هستند می ‌‌‌باشد.

به دلیل این که ابزار کاری مثل رنگ پس از گذشت زمانی کوتاه باعث از بین رفتن شکل ظاهری لباس کار می ­شود و پس از گذشت مدت زمانی نسبتا کوتاه باعث پوسیده شدن لباس و در نتیجه از بین رفتن آن می ­شود. طبیعتا در چنین شرایطی تعویض و خرید لباس کار نو مقرون به صرفه نیست.

قیمت لباس کار یک بار مصرف

باید از لباسی استفاده شود که متناسب با آن شغل باشد. لباس های کار یک بار مصرف معمولا به شکلی یک دست بوده و کل بدن فرد را از جمله بالا تنه، پایین تنه و کفش را می پوشاند.

چنین لباس هایی را معمولا از الیاف ریز بافت تهیه می­ کنند که از نفوذ رنگ و موادی نظیر آن به داخل جلو گیری شود. قیمت لباس کار یک بارمصرف به نسبت سایر لباس­ ها معمولا پایین­ تر بوده و رنگ آن اکثر مواقع سفید است.

برای تهیه انواع لباس فرم و لباس کار باید در سایت لباس فرم بافتینه وارد شوید و در قسمت محصولات، البسه فرم ها و لباس کار ها را ببینید، با ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به بهترین ها فکر کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =