معیار های انتخاب تیشرت

مناسبت

برای گردش های زمستانی به یک تی شرت آستین بلند یا حتی یک تی شرت با هودی یا حتی ممکن است بیش از یک تی شرت نیاز داشته باشید.

برای ورزش به تی شرت هایی نیاز دارید که عرق را پخش کرده و سریع خشک شوند. یک پلی استر صد در صد با این خواص برای تی شرت های فوتبالی استفاده می شود.

هنگام استراحت در خانه، هر لباسی ممکن است ناراحت کننده باشد اما با یک تی شرت ساخته شده از الیاف طبیعی راحت تر خواهید بود.

قیمت و کیفیت

بسیار رایج است که هنگام شستن یک تی شرت نو به نظر می آید اما هر چه یک تی شرت را بیشتر بشویید شروع به گشادتر شدن و کوتاه شدن می کند. این معمولاً به دلیل نقص در ساختار پارچه بافتنی است، الیاف از قبل بیش از حد کشیده شده هنگام شستن به حالت بدون کشش باز می گردند و لباس را کوتاه تر و پهن تر کنید.

رایج ترین تی شرت ها شامل یقه خدمه و آستین کوتاه است.

انواع مختلفی از تی شرت مردانه و سبک‌ های پوشیدن آن‌ ها از جمله لایه‌ بندی تی‌ شرت‌ ها روی هم وجود دارد، همه به روند لحظه‌ای و سبک مد فردی بستگی دارد.

ساختار پارچه

انقباض و کشیدگی بیش از حد در وهله اول به ساختار پارچه بستگی دارد، اما اگر در مراقبت از لباس اقدامات احتیاطی انجام دهید تا حدی می توان از آن جلو گیری کرد.

هنگام خرید تی شرت به ساختار پارچه توجه کنید بافتنی باید نرم، زیبا شکل باشد و بیش از حد کشیده نشود. هم چنین اگر ناهموار بافتنی باشد، ممکن است نشانه ای از ساختار ضعیف پارچه باشد.

از قبل بدانید که الیاف پنبه مستعد چروک شدن است. مشکل دیگر بعضی تی شرت ها کشش بیش از حد در نواحی خاص مانند یقه بازو و غیره است. تی شرت مردانه با کیفیت یک نوار چسب در اطراف یقه دارند که از کشیدگی بیش از حد جلو گیری می‌ کند.

معیار های انتخاب تیشرت

طرح چاپی

طرح های چاپ شده روی تی شرت گاهی اوقات می تواند حتی بر نوع پارچه یا هر چیز دیگری برتری داشته باشد.

  • نقل قول‌ها
  • آثار هنری
  • متن‌ های جالب
  • و غیره

روی تی‌ شرت‌ ها معمولاً همان چیزی است که شما را به سمت یکی از آن‌ ها جذب می‌ کند و اگر عاشق یکی از آن‌ ها شده باشید، همه ملاحظات دیگر ممکن است کم رنگ و محو شوند.

اندازه گیری

برای خرید هر لباسی لازم است اندازه گیری دقیق داشته باشید. اگر لباس سایز خودتان بخرید لباس خوش فرم تر به نظر خواهد آمد.

اغلب فروشگاه ها راهنمای سایز دارند. هنگام اندازه گیری قفسه سینه، دور کامل قفسه سینه زیر بغل را اندازه بگیرید و متر یا نوار را در پشت صاف نگه دارید.

اگر با مشاوران ما در گروه تولیدی لباس فرم بافتینه همراه ما باشید خرید لباس کار شما به راحتی انجام می شود. بزرگترین هدف ما در گروه تولیدی لباس فرم بافتینه کسب رضایت مشتریان میباشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − دو =