چند پیشنهاد برای طراحی تیشرت

مشخص کردن بودجه، مقدار تبلیغات و جدول زمانی

بازه زمانی: برای چه زمانی به تی شرت های تبلیغاتی نیاز دارید؟

طراحی به زمان نیاز دارد. چاپ روی تی شرت های تبلیغاتی هم خود زمان بر است. پس باید همه این موارد را در نظر بگیرید.

تعداد: چند عدد تیشرت تبلیغاتی نیاز دارید؟

هرچقدر تعداد بیشتر باشد، هزینه برآورد شده برای تولید یک عدد تی شرت کمتر است.

بودجه: چقدر می توانید هزینه کنید؟

هرچقدر میزان بودجه تان بیشتر باشد، تعداد تی شرت های تبلیغاتی بیشتر شده و چاپ روی آن ها هم جذاب تر خواهد بود.

تیشرت تبلیغاتی

طبیعتا شما دفتر کار، وب سایت و اسناد قانونی دارید. اما تا زمانی که تی شرت تبلیغاتی نداشته باشید که شرکت شما را در همه جا نمایان کند، یک جای کار می لنگد. می خواهید یاد بگیرید که چگونه یک تی شرت عالی بسازید؟ با تولیدی لباس فرم بافتینه همراه باشید.

لوگو های تبلیغاتی اولین بار در دهه پنجاه میلادی در میامی ابداع شدند. از آن زمان به بعد تی شرت های تبلیغاتی، دورس، هدایای تبلیغاتی و تی شرت لانگ تبلیغاتی در شرکت های کوچک و بزرگ جایگاه بسزایی پیدا کرده اند.

بدانید چرا لوگویتان روی تیشرت تبلیغاتی باید چاپ شود

فهرستی از موضوعات کلیدی، سبک ها و ویژگی هایی که می خواهید تی شرت های تبلیغاتی تان نشان دهند، آماده کنید. برندتان شوخی است یا جدی؟ تند و تیز است یا محافظه کار؟ لوکس است یا مقرون به صرفه؟ طرح روی تی شرت های تبلیغاتی باید به گونه ای باشد که همه این ها را نشان دهد.

اگر می خواهید طرح تان موثر باشد، از ترجیحات شخصی تان فاصله بگیرید و به داده های واقعی تکیه کنید. مشتریان فعلی و مشتریان هدف تان چه کسانی هستند؟ می خواهید چیزی که تبلیغ می کنید چه ویژگی هایی را نشان دهد؟

تی شرت های تبلیغاتی، هدایایی هستند که به صورت رایگان به افراد می دهید تا برندتان را در ذهن مشتریان و مشریان احتمالی نگه دارید.

این باعث می شود هر کس که از محصولات تبلیغاتی شما استفاده می‌ کند حتی در حال راه رفتن، برندتان را تبلیغ کند. اگر لوگوی چاپ شده روی تی شرت ها یا هدایای تبلیغاتی قدرتمند باشد که دیگر غوغا به پا می کنید.

زمانی که با مشتریان، سرمایه گذاران یا شرکای بالقوه جلسه دارید، می توانید تی شرت تبلیغاتی یا هدیه تبلیغاتی تان را ارائه داده و در خاطرشان بمانید.

عکس روی تی شرت های تبلیغاتی به اندازه هزار کلمه ارزش دارد. با یک تصویر استراتژیک می توانید به دنیا بگویید برندتان چه چیزی برای ارائه دارد.

اگر طرحی ها خوب باشد، آن برند روی افراد زیادی تاثیر گذار خواهد بود. تی شرت های تبلیغاتی روحیه تیمی ایجاد کرده و به عنوان یک یادگاری خوب عمل می کنند. به این شکل، شما در ذهن شرکای احتمالی تان شاداب می مانید.

تی شرت های تبلیغاتی نیز مانند یونیفرم باعث می شوند کارکنان شرکت ها یک حس اجتماعی داشته باشند. اگر طرح هایتان به اندازه کافی جذاب باشند، می توانید تی شرت هایتان را به عنوان کالا بفروشید و کمی برای شرکت درآمد به دست آورید. اگر هم بتوانید تبلیغات کنید و هم از آن کسب درآمد کنید، وارد یک بازی برنده برنده شده اید.

وقتی اهداف تان را مشخص کردید، می توانید جنبه های مختلف طراحی تی شرت تان را اولویت بندی کنید. طرح منتخب باید به بهترین شکل با نیاز هایتان مطابقت داشته باشد.

چند پیشنهاد برای طراحی تیشرت

طراح را پیدا کنید

طراح های خوبی وجود دارند که می توانند مفهومی که در ذهن تان است را به واقعیت تبدیل کنند.

البته استفاده از طراح برای چاپ روی تی شرت های تبلیغاتی، هزینه بر است و گاهی افراد ترجیح می دهند خود طرح مورد نظر شان را طراحی کنند.

اما مشکل اینجاست که موارد ظریفی در طراحی وجود دارد که شاید از آن ها آگاه نباشید. طراحی تخصصی چیزی نیست که بتوانید در یک آخر هفته آن را یاد بگیرید.

طراحان آموزش می بینند تا موثر ترین روش ها را برای برقراری ارتباط صحیح بشناسند.

ارزیابی طرح

چه خودتان چاپ روی تی شرت ها را طراحی می کنید یا از یک طراح ماهر استفاده می کنید، لازم است قبل از چاپ، همه جوانب را ارزیابی کنید.

برای تهیه انواع لباس فرم و لباس کار باید در سایت لباس فرم بافتینه وارد شوید و در قسمت محصولات، البسه فرم ها و لباس کار ها را ببینید، با ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به بهترین ها فکر کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 2 =