بهبود کیفیت تولید لباس محل کار در کارگاه چه فرایندی دارد؟

ضایعات و کار اضافی در کارگاه تولید لباس

یکی از نکاتی که برای کارگاه‌های تولیدی باید در نظر داشت میزان ضایعاتی است که در میزان تولید بیشتر به دست می‌آید.

بنابراین می‌توان تغییراتی را در میزان تولید لباس کار ایجاد کرد که بتوان از آن با توجه به میزان هزینه اندک بهره برد و روند کار و تولیدی را که باید انجام شود را بهبود بخشید.

حتی برای تولیدی‌هایی که به شکل کوچک‌تری کار خود را آغاز کرده‌اند می‌توان بهترین حالت ممکن را برای کم کردن هزینه‌ها استفاده کرد.

هزینه های بیشتر برای تولیدی ها

مواردی که منجر به ایجاد هزینه‌های بیشتر برای تولیدی‌ها می‌شود شامل:

  • عملکرد پایین برای اپراتور
  • استفاده کم از اپراتور
  • شیوه‌های بی اثر و ضعیف

بنابراین هر کدام از این موارد اگر به میزان بهره‌وری که برای تولیدی لباس کار باید ایجاد شود فرایند درستی را ایجاد نکند منجر به تاثیرات منفی در روند کار می‌شود.

لباس کار

یکی از فرایند‌هایی که این روز‌ها بیشتر مورد توجه قرار داده شده است لباس‌هایی است که افراد در محل کار خود استفاده می‌کنند.

یکی از دلایل عمده‌ای که از لباس کار بهره برده می‌‌شود ایجاد امنیت بیشتر برای افرادی می‌باشد که در محیط‌هایی فعالیت می‌کنند که خطرات زیادی برای آن‌ها وجود دارد و بروز هر گونه مشکلی برای آن‌ها باعث می‌شود که هزینه‌های زیادی برای درمان آن‌ها ایجاد شود و مشکلات غیر قابل جبرانی را به وجود آورد.

بهبود کیفیت تولید لباس کار در کارگاه از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین باید از افرادی که در این کار مهارت لازم را دارند استفاده کرد تا بتوان لباس کار مناسب و استانداردی را برای افراد ایجاد کرد.

مهارت های لازم برای تولید لباس کار

در بیشتر کارگاه‌هایی که لباس کار تولید می‌شود باید مهارت لازم برای خیاطانی که در این فرایند کار می‌کنند وجود داشته باشد. البته انواع دستگاه کارگاه دوخت لباس که برای این کار مورد استفاده قرار داده می‌شود نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و نباید آن‌ها را نادیده گرفت.

همواره بهره بردن از دستگاه‌های گران قیمت و یا فناوری‌های بسیار مدرن برای تولید لباس کار اگر وجود ندارد باید نسبت به هزینه‌هایی که برای این کار انجام می‌شود دقت کرد. با توجه به این موضوع باید گفت که کاهش هزینه در این مورد خود نقطه عطفی می‌باشد برای صاحبان تولیدی‌ها که بتوانند با استفاده از این روش در عملیاتی که برای تولید لباس انجام می‌دهند بهینه سازی مطلوبی را ایجاد کنند.

بهبود کیفیت تولید لباس محل کار در کارگاه چه فرایندی دارد؟

میزان دوخت مناسب

یکی از فاکتور‌هایی که برای لباس کار وجود دارد میزان دوخت مناسب آن است. بنابراین برای هر لباس کاری باید دوخت متناسبی ایجاد شده باشد تا بتوان از آن به درستی استفاده کرد.

دوخت لباس محل کار یعنی این که در زمان قرار دادن پارچه در زیر سوزن مهارت‌های دوخت به خوبی صورت بگیرد که این مرحله توسط اپراتور انجام می‌شود اپراتوری که در این مرحله این فرایند را با استفاده از دستگاه انجام می‌دهد.

البته از قبل برای افرادی که در این قسمت کار می‌کنند باید مهارت‌های لازم در نظر گرفته شده باشد تا بتوانند فرایند کاری خود را انجام دهند.

بنابراین برای لباس‌های کار اداری که دارای رسمیت بیشتری نسبت به لباس کار کارگاهی می‌باشد دقت در این مورد از اهمیت بیشتری برخوردار است.

رسمی بودن لباس در سازمان یکی از ویژگی‌هایی است که برای افرادی که در آن کار می‌کنند وجود دارد و حالت جدی بودن در کار و همین طور میزان نظم و ترتیب در فرایند کاری را بیشتر نشان می‌دهد و خود یکی از تاثیر گذار‌ترین حالت‌هایی است که برای لباس کار در نظر گرفته شده است.

برای تهیه انواع لباس فرم و لباس کار باید در سایت لباس فرم بافتینه وارد شوید و در قسمت محصولات، البسه فرم ها و لباس کار ها را ببینید، با ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به بهترین ها فکر کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 5 =