راهنمای نگه داری لباس جین

بخارشور کردن لباس جین

همانطور که می دانید بخارشور کردن لباس ها، تمامی باکتری ها و کثیفی ها را از بین می برد. اما شست و شوی لباس جین با آب گرم ماشین لباس شویی، می تواند باعث انبساط و انقباض پارچه جین شود و همین امر باعث کوچک شدن و آب رفتن لباس های جین می شود. از این رو بافت لباس به کلی از بین رفته و دیگر قابل استفاده نخواهد بود.

بهتر است از روش دیگری برای شستشوی لباس جین بجای بخار شور کردن استفاده کنید.

حمام سرکه برای لباس های جین

حمام سرکه سلاحی مخفی برای زیباتر و تمیزتر ماندن که لباس های جین تیره برای مدت طولانی می باشد. اصولا طرفداران لباس های جین از این روش بسیار زیاد استفاده می کنند.

دلیل پر طرفدار بودن این روش این است که سرکه ساده سفید حاوی اسید ملایم استیک هستند که برای خنثی کردن باکتری ها بسیار مفید می باشد. به همین دلیل است که عموما از سرکه به عنوان یک پاک کننده خانگی دوستدار محیط زیست استفاده می شود.

شست و شوی لباس جین با سرکه، رنگ لباس را از بین نمی برد و لباس جین شما را نو و تازه نگه می دارد.

شما می توانید از این روش برای شست و شوی لباس های جین خود استفاده کنید و نگران از دست رفتن رنگ آن ها نیز نباشید.

بخارشور کردن لباس جین به کمک دوش حمام

برای انجام این کار می توانید لباس جین خود را از یک آویز لباس آویزان کنید و اجازه دهید وقتی که شما در حال لذت از یک حمام بخار طولانی هستید، بخار را جذب کنند.

با این کار لباس جین شما پس از خشک شدن خوش بو تر و خوش حالت تر ازقبل باقی خواهد ماند.

راهنمای نگه داری لباس جین

لباس جین

جالب است بدانید که لباس های جین در اصل به دلیل سرسخت بودن برای کارهای پر فعالیت مانند گاوداری و معدنچی ذغال سنگ طراحی شدند. اما امروزه جایگاه خود را درمیان مردم باز نموده اند.

محبوبیت بالای شلوار جین درمیان مردم، موجب شد که تولید کنندگان اقدام به تولید انواع لباس جین نمایند.

اصولا  لباس های جین به دلیل جنس متفاوت خود، از قیمت بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل نحوه مراقبت از این لباس ها بسیار مهم می باشد.

از آنجا که جنس این لباس ها با سایر لباس ها متفاوت است، نحوه شستشو آن ها نیز کاملا متفاوت می باشد.

چگونه لباس جین خود را بدون شستن، تمیز کنیم؟

امروزه لباس های جین در دسته لباس های گران قیمت و پرطرفدار میان زنان و مردان قرار گرفته است. به طوری که تمامی مردان و زنان در کمد لباس خود چند دست لباس جین دارند. از این رو توجه و مراقبت صحیح از لباس جین ها، برای زیبایی و دوام حداکثری آن ها ضروری می باشد.

می دانید زمانی که لباس های جین وارد ماشین لباسشویی یا خشک کن می شوند، به دلیل قرار گرفتن در معرض تلاطم شدید، رنگ آن ها تغییر پیدا خواهد کرد و در اکثر اوقات، پارچه جین از بین خواهد رفت.

از این رو بهتر است برای محافظت بیشتر و بهتر از لباس های جین خود، از روش های ذکر شده برای شست و شو استفاده نمایید.

خرید لباس و لباس کار شما به راحتی انجام میشود اگر با مشاوران ما در گروه تولیدی لباس فرم بافتینه همراه باشید. بزرگترین هدف ما در گروه تولیدی لباس فرم بافتینه کسب رضایت مشتریان می‌باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 4 =