روش های شست و شوی لباس جین

جین

اولین لباس جین در قالب شلوار جین برای نخستین بار توسط لوی اشتراوس، بنیان گذار کارخانه شلوار جین در سال هزار و هشصد و پنجاه و سه طراحی و تولید گردید.

کارخانه لباس جین با طراحی شلواری از جنس برزنت تاریخچه شلوار جین را بنیان گذاری کرد و اکنون بیش از صد سال است که این شلوار از شهرت و محبوبیت بالایی برخوردار شده است.

نحوه آویزان کردن لباس جین

نحوه آویزان کردن لباس جین تاثیری در میزان تمیزی و حالت لباس ندارد.

شما می توانید لباس خود را به کمک رخت آویز، گیره و یا به کمک یک میخ کوچک در حمام آویزان کنید.

راز نو نگه داشتن لباس جین

اگر هدفتان این است که لباس های جین خود را نو و تمیز نگه دارید، ادامه این مطلب را بخوانید.

بهترین کار برای نو نگه داشتن لباس های جین این است تا حد ممکن از قراردادن آن ها در خشک کن ماشین لباسشویی جلوگیری کنیم. زیرا درجه حرارت خشک کن معمولا باعث می شود که لباس جین کوچک شده و از بین برود. البته در برخی موارد تلاطم بالای ماشین لباسشویی موجب می شود که لباس های جین دچار پارگی و سایش بیش از حد گردند.

یک نکته بسیار مهم درباره نو نگه داشتن لباس جین وجود دارد که چنانچه به آن عمل کنید، تا حد زیادی از وا رفتن و بد شکل شدن لباس جین خود جلوگیری می کنید.

نحوه آویزان کردن لباس جین، نکته ای کلیدی در شست و شو و نگهداری لباس جین می باشد. دقت داشته باشید که چروک و یا کج آویزان کردن لباس جین می تواند ظاهر لباس را ناخوشایند و زشت نماید.

روش های شست و شوی لباس جین

بخارشور کردن لباس جین

برای بخارشور کردن و نظافت لباس های جین خود، می توانید از دوش حمام کمک بگیرید. این یک راه حل عالی برای زمانی است که لباس جین نسبتا کثیف شما لکه‌ی قابل دیدنی ندارد و فقط به دنبال تازه کردن ظاهر و حس آن هستید.

با این کار در کنار بخارشور کردن لباس جین و از میان بردن باکتری ها، حالت لباس تغییری پیدا نخواهد کرد و ظاهری زیبا و تازه ی خود را حفظ خواهد کرد.

حمام سرکه

توصیه می شود که چنانچه برای نخستین بار از یک برند جدید خرید می نمایید، لباس خود را با سرکه بشویید. زیرا سرکه نه تنها رنگ لباس را از بین نمیبرد، بلکه باعث تثبیت بیشتر رنگ نیز می شود.

برای انجام این کار، وان آب خود را با آب سر پر کنید و سپس یک فنجان سرکه سفید به آن اضافه کنید و آن را در تمام وان پخش کنید. سپس لباس جین خود را به مدت یک ساعت در وان آب سرد و سرکه سفید بخوابانید.

پس از یک ساعت لباس را از وان خارج نمایید و از کمر آویزان کنید تا به صورت کامل خشک شود. لازم به ذکر است که نیازی به شست و شوی دوباره لباس نیست و نگران این نباشید که لباستان بوی سرکه بدهد. زیرا بوی سرکه به طرز عجیبی بعد از خشک شدن لباس جین از بین خواهد رفت.

ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به فکر کسب رضایت شما مشتریان عزیز هستیم که با تولید لباس های کار با کیفیت برای تمامی نقاط ایران راحتی را برای شما می خواهیم. با ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به بهترین ها فکر کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + هشت =