تاثیر لباس در کاهش خطرات جوشکاری

کدام لباس برای جوشکاری مناسب است؟

لباس های پلاستیکی با قرار گرفتن در معرض گرما ذوب خواهند شد و باعث سوختن پوست فرد می شوند اما لباس های پنبه ای اینطور نیستند و میتوان از آن ها در مجاورت گرما هم استفاده کرد.

هر چه الیاف به کار رفته در لباس با کیفیت تر باشند تبادل حرارتی در آن ها بهتر انجام خواهد شد.

تاثیر لباس در کاهش خطرات جوشکاری

انواع تجهیزاتی که استفاده از آن ها در زمان جوشکاری الزامی است

  • ماسک جوشکاری
  • دستکش ایمنی
  • پیش بند جوشکاری
  • عینک ایمنی
  • چکمه ایمنی
  • کلاه ایمنی
  • سرپوش جوشکاری

جوشکاری

شغل جوشکاری یکی از شغل هایی است که در آن خطرارت زیادی وجود دارد و میتواند جان و بدن افراد را در خطر قرار دهد.

لباس جوشکاری از کاپشن و شلوار و یا لباس های یکسره ساخته شده اند و میتوانند بدن فرد را بپوشانند و او را در برابر شرایط و خطرات کار محافظت کنند.

جنس لباس جوشکاری

معمولا لباس های جوشکاری از جنس جین یا پنبه ساخته میشوند و بدترین موادی که با استفاده از آن ها میتوان لباس کار جوشکاری تولید کرد پارچه های پلاستیکی هستند که از درصد زیادی مواد مصنوعی تشکیل شده باشند.

خطراتی که در زمان جوشکاری فرد را تهدید می‌کنند؟

افرادی که جوشکاری انجام می دهند بسیار احتمال دارد در برابر گرما، جرقه، شعله، اشعه های سمی و مضر و … قرار گیرند به همین دلیل هم لازم است برای محافظت از خود در برابر این خطر ها پوشش هایی استفاده کنند که بتواند بدن آن ها را در برابر آسیب هایی که ممکن است به بدنشان وارد شود محافظت کند.

لباس کار تولید شده در تولیدی لباس فرم بافتینه از جنس پارچه های کتان یا پلی استر یا پینه هستند که از خصوصیاتی از جمله: مقاومت در برابر حرارت، دوام بالا، تبادل حرارتی و وزن سبک برخوردار هستند.

علاوه بر این تولیدی لباس فرم بافتینه این امکان را برای شما فراهم میکند تا بتوانید آرام، برند یا لوگوی شرکت خود را برای مقاصد تجاری یا تبلیغاتی بر روی لباس درج کنید همچنین این میتوانید لباس مورد نظر خود را با توجه به رنگ، دوخت، سایز و… به این تولیدی سفارش دهید. تا مطابق با خواست شما تولید را انجام دهیم.

در تولیدی لباس فرم بافتینه انواع لباس های با پارچه های با کیفیت برای مشاغل پر خطر تولید می شود که شما عزیزان می توانید به راحتی آنها را تهیه کنید. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + هفت =