لباس کار چیست؟

خصوصیات لباس کار

لباس کار یکی از تجهیزاتی است که با استفاده از آن می توان با خیالی آسوده به کار و فعالیت خود بپردازیم. در هر زمینه ای که به فعالیت می پردازید، می توانید با استفاده از لباس منو تجهیزات مناسب امنیت خود را تامین کنید.

لباس های ایمنی می توانند فرد را در برابر خطرات احتمالی که در کار به وجود می آید حفظ کند. همچنین در صورتی که در مجموعه ای که در آن مراجعه کنندگان زیادی وجود داشته باشید، در صورتی که کارکنان آن مجموعه از لباس های مخصوصی استفاده کنند تشخیص آن ها از مشتریان راحت تر خواهد بود.

طراحی لباس کار مناسب

طراحی حرفه ای لباس کار، کیفیت بالای پارچه و دوخت، توجه به نکات جزئی و اساسی در راستای استاندارد سازی محصولات این مجموعه را نسبت به سایر تولید کنندگان متمایز نموده است.

لباس کار چیست؟

لباس کار دوبنده چیست؟

یک نوع پوشاک یک‌ پارچه است که قسمت‌هایی از سینه در بالا تنه و بیشتر پایین‌ تنه را پوشش می‌دهد و بیشتر در کارخانه‌ها، کارگاه‌های ساختمان‌ سازی و عمران، مزارع کشاورزی، تکنسین های نصب و تعمیرات و تعمیرگاه های خودرو استفاده می‌شود.

این مدل لباس به دلیل یکسره بودن برای استفاده در موارد بالا شامل ایمنی لازم می باشد.

این مدل لباس در طرح های مختلف و با پارچه های مختلف مانند کتان، جین، پلی استر پنبه و فلامنت کج راه تولید شده و در تولیدی لباس فرم بافتینه ارائه می شود.

انواع لباس کار

این پوشش ها را می توان بر اساس نوع و جنسی که دارند به انواع مختلفی تقسیم بندی کرد.

انواع لباس کار موجود در تولیدی لباس فرم بافتینه به شرح زیر است:

  • لباس کار دو تیکه یا کاپشن شلوار کار
  • لباس کار یکسره یا خلبانی
  • لباس کار دوبنده

اهمیت لباس کار در سازمان ها

اهمیت یک لباس کار مناسب را می توان با دلایلی همچون الزامات قانون، تمایز پرسنل از یکدیگر، رعایت مسائل بهداشتی، حفظ سلامت کارکنان و کارگران با پوشش خاص، نظم، اصول مدیریتی، کنترل و ایجاد نظم و انضباط، تشخیص پرسنل هر رده، شناسایی تخصص افراد و دیگر مسائل اشاره کرد.

لباس فرم برای هر مجموعه یا دسته ای می تواند با مزایایی همچون کاربرد تبلیغاتی و نمایشی، ایجاد پرستیژ کاری، بالا بردن اعتبار آن نهاد و ایجاد حس احساس مسئولیت در افراد همراه باشد.

برای تهیه انواع لباس فرم و لباس کار باید در سایت لباس فرم بافتینه وارد شوید و در قسمت محصولات، البسه فرم ها و لباس کار ها را ببینید، ما در تولیدی لباس فرم بافتینه بهترین ها را برای شما می خواهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =