پوشش مناسب برای محل کار

بهترین پوشش محل کار چیست؟

ظاهر از مواردی است که می‌تواند بیشترین تأثیر را در ارتباطات حضوری داشته باشد. در این بین نوع پوشش شما می‌تواند تأثیر بسیار زیادی را به مخاطب شما بگذارد. شما تصور کنید که فردی با لباس اسپرت و ظاهری به هم ریخته را به شما معرفی می‌کنند و بگویید که ایشان یک فرد بسیار حرفه‌ای در زمینه بازاریابی و فروش می‌باشد.

آیا شما این شخص را باور می کنید؟

این حال شما فردی را با کت و شلوار رسمی تصور کنید، آن را به شما معرفی می‌کنند و به شما می‌گویند که این فرد آهنگر می‌باشد؟

در این حالت شما چگونه تصویر اول و دوم را با یکدیگر تطبیق می‌دهید؟

در این زمینه گفت‌وگوها و مورد‌های بسیار زیادی وجود دارد. مواردی که در این باره وجود دارد، نشان می‌دهد که ثانیه اول در ارتباط از بهترین زمان‌ها برای ارتباط مؤثر است، حتی به صورتی است که سه ساعت فعلی نیز اهمیت بسیار زیادی دارد.

آیا شما می‌دانید که سه ثانیه اول شما در ارتباط حضوری می‌تواند چه تأثیر بسیار مهمی روی طرف مقابل شما بگذارد؟

بر اساس آمار‌هایی که به دست آمده است، پنجاه و پنج درصد تأثیر که شما روی افراد دیگر می‌گذارید با وضعیت ظاهری شما بسیار متناسب می‌باشد.

در کسب‌وکار آداب‌های وجود دارد که شما می‌توانید روی مدیران همکاران و مشتریان خودتان به صورت ویژه تأثیر بگذارید؛ پس بنابراین باید توجه کنید که با ظاهری مناسب در آداب معاشرت حرفه‌ای شرکت کنید و این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد.

قوانین پوشیدن لباس کار

برای اینکه به راحتی بتوانید کارهای خودتان را به بهترین شکل انجام دهید و در عین حال به بدن خودتان آسیب نرسانید، باید قوانینی که در حین انجام کار وجود دارد را به درستی انجام دهید.
قوانینی در این باره وجود دارند: مثلاً می‌توانید به پوشیدن لباس کار در محل و همچنین استفاده از عینک ایمنی و استفاده از پیشبند برای جلوگیری از پرتاب شدن وسیله بر روی لباس که باعث می‌شود آن را باز خراب شود یا آسیب وارد شود و حتی استفاده از کفش‌های ایمنی برای همیشه از آسیب رسیدن به پا جلوگیری شود و اگر وسیله به سمت پا پرتاب شد از آسیب دیدن پا جلوگیری کند. همین موضوع باعث می‌شود که در کار به بدن فرد با آسیبی وارد نشود.

اینکه در چه نوع کاری باید از چه لباس کاری استفاده شود بستگی به میزان سختی کار و نوع کار دارد.

پوشش مناسب برای محل کار

جنس بهترین پوشش برای محل کار

اهمیت لباس کار ایمنی برای مشاغل مختلف بسیار زیاد است و برای حفظ ایمنی لازم است لباس محل کار جنس خوبی داشته باشد، هر لباس کاری از جنس‌های مختلفی تهیه می‌شود و علت آن این است که هر صنعتی لباس مخصوص به خودش را در مدل‌های مختلفی تولید می‌کنند. جنس لباس‌هایی که تولید می‌شود باید به صورتی باشد که فردی که در آن صنعت فعالیت می‌کند دچار آسیب نشود و این لباس برای هر نفر دست و پا گیر نباشد. لباس کار باید به صورتی باشد که فرد بتواند به راحتی به فعالیت‌های قبلی خودش را انجام دهد.

اصولی‌ترین کاری که باید در صنعت به کار برود این است که از مسائل امنیتی باید به خوبی استفاده شود و مخصوصاً در کارهایی که خطر در آن بسیار زیاد است مانند جوشکاری برشکاری معدن و غیره باید نحوه پوشیدن لباس در این مکان‌ها درست و اصولی باشد و جنس آن‌ها به صورتی باشد که هر صنعتی بتوانند به خوبی در مقابل کارمندان خودش مسئول باشد.

مثلاً در کار جوشکاری فردی که جوشکاری انجام می‌دهد علاوه بر اینکه باید لباس مناسب بپوشید، باید از عینک ایمنی نیز استفاده کند و دستکش‌هایی که این فرد استفاده می‌کند، باید به صورتی باشد که زمانی که اشعه برخورد می‌کند به پوست دست فرد آسیبی وارد نشود. همین روال برای صنعت برشکاری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد ولی در معدن باید از کلاه‌های ایمنی محکم استفاده کنند. معدن بسیاری از مواد دیگر لازم است که رعایت شود.

در هر محیطی اصول کار این است که باید از قوانین آن اطلاعات بسیار خوبی داشته باشد تا بتواند تهیه کنند که متناسب با آن کسب‌ و کار و محیط باشد.

کاربرد لباس کار

معمولاً از لباس کار به منظور جلوگیری از حوادثی مانند ضربه و سوختن و برق‌ گرفتگی و در کل از این سری حوادث و اتفاقات احتمالی استفاده می‌شود و پوشیدن لباس کار ضرورت بسیار زیادی دارد و اهمیت بسیار بالایی نیز دارد.

مشخصات لباس کار مشاغل مختلف با هم تفاوت دارد، از این رو هنگام طراحی انواع مختلف لباس کار اصول طراحی لباس کار توسط مراکز تولیدی باید به درستی رعایت شود.

ویژگی‌های بهترین پوشش برای محل کار

بهترین پوشش برای محل کار باید این خصوصیات و ویژگی‌ها را داشته باشد:

  • حتماً باید متناسب با سایز افراد و بدن آن‌ها باشد.
  •  هیچ‌گونه پارگی و زدگی نباید داشته باشد.
  • استفاده از هرگونه موادی که باعث آتش‌سوزی بشود در تولید لباس کار ممنوع می‌باشد.
  • لباس‌هایی که نسوز در برابر آتش‌سوزی هستند باید دارای کلاه کار کفش کار و دستکش کار باشند.
  • اگر کارکنان در هنگام کار آستین هایشان را بالا می‌زنند بهتر است از لباس‌های آستین کوتاه استفاده کنند.

ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به فکر کسب رضایت شما مشتریان عزیز هستیم که با تولید لباس های کار با کیفیت برای تمامی نقاط ایران راحتی را برای شما می خواهیم. با ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به بهترین ها فکر کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − هفت =