دلایل گرم بودن لباس محل کار

گرم بودن لباس کار

یکی از عوامل انتخاب لباس کار گرم بودن لباس کار است، اگر لباس کار که خریداری می کنیم از پارچه ضخیم استفاده شده باشد باعث می شود در فصل زمستان کارکنان کار خود را بهتر انجام دهد اما در فصل تابستان اگر لباس کار ضخیم باشد کارکنان را اذیت میکند. باید هنگام خرید لباس کار به ضخامت آن توجه کرد.

راحتی در پوشاک

در خصوص راحتی لباس‌ها دو عامل مهم و اساسی وجود دارد که شامل:

  • خشکی
  • یکنواخت بودن دمای بدن

در صورتی که هر لباس را که استفاده می‌کنید چه لباس مهمانی یا لباس کار باید به این دو نکته توجه کنید افراد باید لباسی که می‌پوشند احساس راحتی داشته باشند.

دلایل گرم بودن لباس محل کار

بهترین دما برای بدن

معمولا بدن افراد به صورت عادی دمای سی و هفت درجه دارند که توسط فعال و انفعالات شیمیایی و حرکت عضلانی ایجاد می‌شود این عملکرد متابولیسم نامیده می‌شود. در حالی که نوسانات منفی پنج درجه در بدن انسان‌ها رخ دهد بدن دچار سرما زدگی خواهد شد و مرگ انسان حتمی خواهد بود.

برای نگه‌داشتن بدن باید میزان حرارت از دست رفته بدن با میزان و مقدار حرارت تولیدی بدن انسان‌ها مناسب باشد.

وظیفه اصلی و مهمی که استفاده از لباس کار دارد این است که از بدن حفاظت کند و آن را در برابر از دست دادن حرارت بدن به صورت نرمال و طبیعی محافظت نماید.

نقش ضخامت پارچه

شاید این سوال برای شما هم ایجاد شده باشد که آیا ضخامت زیاد یک لباس کار، می‌تواند باعث گرم شدن لباس شود؟

برای پاسخ به این سوال باید در ابتدای امر فردی که این لباس را به تن می‌کند به خاطر این که در حین کار کردن است باید احساس راحتی در آن کند تا بتواند فعالیت خود را به خوبی انجام دهد در صورتی که لباس آن تنگ یا ضخامت زیادی داشته باشد با فعالیتی که آن انجام می‌دهد دمای بدن آن دو چندان می‌شود به همین دلیل باعث گرم شدن آن می‌شود و ادامه کار برایش آزار دهنده خواهد شد.

راحت بودن فرد

از مهم‌ترین علت‌های استفاده از لباس بدون دلایل پوششی توانایی حفاظت آن پارچه از بدن در برابر شرایط جوی است. یکی از این شرایط جوی، سرما است که در صورتی که لباسی با شرایط سرما به صورت صحیح طراحی شده باشد می‌تواند شما را در برابر سرما مقاوم‌تر نماید و نقش حائز اهمیتی در راحتی و آسوده‌ خاطر بودن در افراد ایجاد می‌نماید.

اگر با مشاوران ما در گروه تولیدی لباس فرم بافتینه همراه ما باشید خرید لباس کار شما به راحتی انجام می شود. بزرگترین هدف ما در گروه تولیدی لباس فرم بافتینه کسب رضایت مشتریان میباشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 3 =