عمر لباس کار خود را با این روش بیشتر کنید

از شوینده با غلظت کم استفاده کنید

حتماً از شوینده هایی با قدرت ملایم و بدون داشتن سفید کننده با غلظت کم استفاده کنید.

استفاده از سفید کننده با غلظت بالا در مرور زمان موجب می شود که خواص ضد شعله پارچه های پنبه ای را به خطر بیندازد و آنها را نا امن کند. این اتفاق در به خطر افتادن اشخاصی که در فضاهای پر خطر کار می کنند، تاثیر بسزایی دارند.

نگهداری از لباس کار

نکته‌ای که باید در نگهداری از لباس ها رعایت کنید این است که باید آنها را در مکانی خشک تمیز و مرتب و همچنین دور از مواد و گازهای شیمیایی، مواد نفتی و روغنی که ممکن است به آنها آسیب برساند نگهدارید.

توجه داشته باشید که بعد استفاده از لباس، آن را روی چوب لباسی آویزان کنید و در مکانی مناسب قرار دهید.

اگر امکان آویزان کردن لباس ها برای شما مقدور نمی باشد بهتر است آن ها را تا کنید. فقط نکته ای که در این مورد وجود دارد این است که باید توجه کنید که لباس های تا شده را بر روی یکدیگر قرار ندهید. این نکته برای لباس کارهای ایمن مثل آتش نشان ها بسیار مهم می باشد و اهمیت زیادی دارد.

دستورالعمل های لازم برای شستن لباس کار

مهم ترین نکته ای که باید بدانید این است که هر چقدر کثیفی و آلودگی ها روی لباس ها در مدت زمان طولانی بمانند، سفت نمی شوند و هر چقدر این زمان طولانی تر شود کثیفی های موجود در آن سخت تر پاک می شوند. به همین خاطر بایستی لباس ها را زود به زود به شکل منظم شستشو دهید.

کثیف بودن لباس ها بیشتر از هر چیزی از عمر لباس کار کم می کند و در بسیاری از موارد هم همین طور ایمنی آنها را نیز می کاهد.

عمر لباس کار خود را با این روش بیشتر کنید

شستن لباس کار

از موارد مهمی که باید در شستشوی لباس کار به آن دقت کنید این است که لباس های کار خود را به صورت جداگانه از لباس های شخصی خود بشورید.

ممکن است به چشم شما آلودگی های موجود در لباس کار زیاد نباشند و به لباس های شخصی شما آسیب وارد کنند.

بهتر است در انتخاب و تهیه نوع شوینده بیشتر دقت کنید. زیرا هر چقدر قدرت شوینده کمتر باشد لباس کار عمر بیشتری خواهد داشت.

رطوبت لباس ها را خشک کنید

یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه کنید این است که پیش از آویزان کردن و قرار دادن آنها در کمد حتماً اگر رطوبتی در آنها وجود دارد را خشک کنید.

به هیچ عنوان لباس های مرطوب را در کمد آویزان نکنید.

اگر شما خریدارن عزیز نیاز به یک فروشگاه مطمئن برای خرید انواع لباس و تجهیزات ایمنی دارید می‌توانید به تولیدی لباس فرم بافتینه مراجعه کنید. گروه تولیدی لباس فرم بافتینه با به کار بردن بهترن نوع پارچه ها و استانداردهای لباس‌کار در کنار شما عزیزیان آماده خدمت رسانی می‌باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =